24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

בואו לבקר בכנסת. הציונים של עובד קראוס

בעיני עובד קראוס מי שזוכה לציון 0 הוא השר גלעד ארדן 


10
ביקורים תכופים בכנסת מצביעים על חיות ורעננות המשכן – יותר מאי פעם. אמנם צילומים של מפאיניקים על הקירות הופכים לי את המעיים, אבל אפשר להתגבר. אינני זוכר כנסת שוקקת חיים, מלאה מעצמה ונחוצה כמו הכנסת של יולי אדלשטיין. יו״ר הכנסת החזיר את האטרקציה למשכן ואת הפעילות בו למשהו שאין להתבייש בו. קומפלימנטים גם לצוות הנמרץ של אדלשטיין שמתפקד בלבל של לשכת ראש מדינה, לא פחות. יו״ר הכנסת? תחנה לא אחרונה.
9
הרכבת יוצאת לדרך וכולנו מתרגשים. יהיו עבודות לא נעימות, ברם באיחור של 70 שנה ישראל תיכנס למשפחת העמים ויהיה לה מטרו. גם הצפון הגלילי יתחבר למסילות וזה מתחבר גם לשבירת גבם של ועדי העובדים בתחבורה – פעולות ת׳אצ׳ריסטיות מבורכות. ישראל כץ, לא רואה ממטר את אלו שיקבלו כאן 0.
8
סילבן שלום חוזר לעצמו בגדול. מעבר לניהול יעיל של ענייני החוץ (החלטה חכמה של נתניהו), מתחת לרדאר מתנהל שר הפנים באחריות ופותר גם משברים פנים ליכודיים בקורת רוח ולשביעות רצון הצדדים. במקום בו ישנם ארדנים ואקוניסים – אנחנו זקוקים לסילבן חזק.
7
אביגדור ליברמן אמנם משתמש במנדטים קואליציוניים כדי לעזור לאופוזיציה, אבל התנהלותו בכנסת ומול התקשורת בסוגיות שעלו על הפרק משווה רוח של ממלכתיות ומנהיגות. גם כשהוא יושב על כס הח״כ הפשוט, יש על ליברמן אבק כוכבים שאף אחד לא יקח ממנו.
6
עדיין בישראל ביתנו. שרון גל הגיע לכנסת רעב וחד כתער. יוזם, נכנס לבעיות גדולות כקטנות ומגלה נוכחות כיו״ר שלו בפוזיציה מאוד בעייתית: אאוטסיידר באופוזיציה.
5
בני בגין חבר כנסת ובתור כזה הוא יכול לעשות המון. מה עם להעלות על נס את מכון ז׳בוטינסקי? בגין? בניית מכון שמיר? לא כל אחד הוא בנו של האיש הבכיר שניצל מטבח אלטלנה והמנהיג שנשא אותנו לשלטון. אך כפי שאביו היה רחמן בן רחמן, גם בבני בגין לצערי לא בוערת גחלת הרוויזיוניזם והמשכו.
4
מזכ״ל ההסתדרות מאיים בשביתה… מתי לעזאזל יוציאו את הגוף הזה מחוץ לחוק? השבוע ראיתי ברחוב קשישה עם כרטיס אדום ביד. מי יודע כמה דם רוויזיוניסטים הקיאו בגללה, בגלל בעלה או קרוביה?.. מה שווה השלטון אם ההסתדרות נושמת וקיימת? ככה זה שבסביבת רוה״מ לא זורם מספיק דיאנאיי בית״רי.
3
להפסיק את תמיכת הליכוד הביזיונית בראש עיריית רמת גן ישראל זינגר! לאמץ בחום את ליעד אילני – ראש האופוזיציה האמיתי ולוחם למען טוהר המידות. יואב גלנט כבר נהנה מעבודתו הברוכה של אילני, שנלחמים בו מתוך הסניף שלנו במקום לעזור לו. ובימים ההם אין מלך ברמת גן
2
כמה אוויליים יכולים להיות החכ״ים שמצדדים בממשלת יוון האסונית – זו שקוברת את מדינתה ואזרחיה בעודם חיים. סוציאליזם הרסני לכלכלה ויוון היא ההוכחה: למה לעבוד, להתאמץ ולהצטיין כשאפשר לעבוד על כולם בחסות ועדים חזקים? תעבירו ליוון את ישראל כץ, סילבן שלום ומירי רגב ותראו נס.
1
המנוולים שרשמו דו״ח ליוסי אחימאיר, שהלך ביום שישי בצהריים לפקוד את קבר אביו הגיבור אבא אחימאיר, מייצגים את הרוע והאכזריות של הקופה הרושמת. רחוב על שם יצחק שמיר – גדול ראשי הממשלה – אין, אבל על שם טובחי אלטלנה ומלשני הסזון, תמצאו שלל רחובות וככרות. תל אביב – אני נמצא בה רבות והיא לא חלק ממני. מקום זר לחלוטין.
0
שארדן נכנס למשרד התקשורת, מכתב שהיה נשלח ביום ראשון בדואר היה מגיע למחרת ביום שני. היום, אל תתפלאו אם הוא יגיע ביום שני-אבל לא למחרת אלא אחרי שבוע… וזו לא הסוגיה היחידה שהשאיר ארדן לאקוניס, במשרד שראש הממשלה לקח לעצמו. בפראפרזה למה שאמר פעם צ׳רצ׳יל על לנין: האסון היותר גדול מכניסתו של ארדן למשרד התקשורת זה הכניסה של אקוניס לשם. אוי לנו מהשניים האלו.


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבנציון ועד בנימין – לא קם כנתניהו

אריק זיו

קשה עכשיו – קל אחר כך

עינר אביב

חופש העיתונות, חופש הביטוי או חופש הבימוי? /מאת: איילת גלילי

אריק זיו ויזר

השבוע : פרשת דברים

עינר אביב

קווים לדמותו של הפרטנר – חלק ב’

אלי חזן

דרוש “משחק התקפה” בתקשורת העולמית.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן