20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

בדרך למיסוד קשרים עם המדינה החדשה בדרום סודן

לשם כך פועל סגן השר קרא

 
משלחת בראשות סגן השר קרא יוצאת היום לבית הלורדים באנגליה בהזמנתו של הלורד פרסון במטרה לקדם שיתוף פעולה כלכלי בין המערב וישראל לבין אפריקה, במשלחת משתתף גם מזכיר המועצה המקומית דאלית אלכרמל מר ריאד חסון שיציג את מצב הרשויות הדרוזיות והצרכים של רשויות אלה ומוכנותם לקליטת יזמות עסקית מיזמים באירופה.
 
המשלחת יוצאת בכדי ליצור אינטרסים משותפים בין מדינות המערב ובכללם ישראל, לבין מדינות באפריקה, על מנת להכשיר את הקרקע ליחסים דיפלומטים וכלכליים עם המדינה הטרייה בדרום סודן.
כל זאת בעקבות מסרים שהועברו על ידי גורמים בכירים בדרום סודן אל סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא, המביעים נכונות ורצון כנה לכונן יחסים אלו.
 
מחר יתקיים דיון בבית הלורדים בלונדון בו יעסקו בהקצנה הפונדמנטליסטית והטרור האיסלאמי, בו ישתתפו נציגים ממדינות שונות במערב ובאפריקה.
סגן השר קרא, אורחו האישי של הלורד פרסון, שישא נאום במהלך הכנס: "מזה תקופה ארוכה אני מנסה לחבר את עולם החופש במדינות המערב ואף במדינות ערב השונות על מנת לגבש חזית אחידה נגד ציר הרשע המסכן את העולם כולו. המפגש בבית הלורדים מחר יהווה עוד נדבח חשוב בתוך מאבק צודק זה".
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא פונה לעומר סולימאן לשחרר את עודה תראבין מכלאו

אריק זיו ויזר

קרא: "אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים"

אלי חזן

סגן השר קרא: "כרטיסי טיסה חד כיוונים ללוב לח"כים הערבים"

אריק זיו ויזר

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

קרא: "שלי,יאיר וציפי – משענת קנה רצוץ"

אלי חזן

רינה חבר: אסור שמניעים פוליטיים יעצרו את החיפושים אחר גיא

אלי חזן
דילוג לתוכן