18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

בא חשבון עם קדימה אקוניס

ח"כ אקוניס מגיב בהצעת אי האמון של האופוזיציה

נאומו של ח"כ אופיר אקוניס בהצעת אי האמון של האופוזיציה
מחרתיים, לפני שנה, הלכנו אל הקלפיות. העם אמר את דברו בצורה מאוד ברורה וחדה: מחליפים את השלטון. לא רוצים יותר את הממשלה הכושלת של קדימה, ששרדה בשלטון בשנים 2006-2009. רוצים את הליכוד בשלטון ואת נתניהו כראש הממשלה. רוצים לשנות את תפיסת השמאל של קדימה בתפיסה ימנית לאומית, שקוראת את המציאות המדינית- ביטחונית והכלכלית-חברתית נכוחה ולא חיה בחלומות באספמיה. ישראל רצתה שינוי. והיא קיבלה אותו.
חברים,
שנה לבחירות ואפשר למנות שורה של הישגים בכל התחומים:
· בטחון– עבר מן העולם, הדפוס המסוכן שנורים טילים על ראשי אזרחי ישראל ואין תגובה. שארגוני הטרור מתגרים ומנסים, ולכל רקטה תגובה מיידית. ולא בלתי אגרסיבית! כבר למעלה משנה, למרות הניסיונות לחמם את הגזרה, מדיניות ההרתעה של ישראל מתקיימת בעוצמה וכל ארגוני הטרור יודעים זאת.
· הקהילה הבינלאומית מתחילה להבין שהבעיה בהתנעת חידוש המשא ומתן, בהחזרת הצדדים לשיחות, מקורה בצד הפלשתיני. מהיום הראשון להקמת הממשלה ועד לרגעים אלה ממש, ואני חוזר ואומר כאן לפלשתינים: בואו לדבר. בלי תנאים מוקדמים ובלי התניות. לא נקפיא את הבנייה רק כדי לחדש את המושא ומתן.
· כלכלה– אנחנו נכנסנו לתפקידנו בעיצומו של משבר כלכלי עולמי. הוא לא פסח גם עלינו, אבל כמובן שבעוצמה פחותה בשל מדינות כלכלית נבונה שהניחה יסודות לכלכלה חזקה ויציבה גם בזמן של משבר עולמי.
· תחבורה- תנופה אדירה, רכבות מהירות, כבישים מהירים, הארכת כביש 6, חיבור הפריפריה למרכז.
· חינוך– החזרת ערכים, שלוש שנים שבהן לא נלמדה מורשת ז'בוטינסקי ובמקומה למדו ילדי ישראל את "הנכבא"
· תקשורת, הגנת הסביבה, והרשימה עוד ארוכה.
ואני, אדוני היו"ר, שומע ביקורת מהאופוזיציה על שנה לממשלה, שנה לבחירות- ממי הביקורת?
אתם דרדרתם את ישראל בשנה הראשונה של ממשלת קדימה לתהומות שלא היינו בהם, זו לא פראזה!
3000 טילים נורו על ראשי אזרחי ישראל, מקריית שמונה ונהריה בצפון, דרך חיפה, הקריות, כרמיאל בצפון, ואשדוד, אשקלון, באר שבע, אופקים, נתיבות ושדרות בדרום. ברור שלא אתם אשמים במלחמות, חלילה! מדיניות של חולשה, התרפסות, כניעה אוטומטית לכל אמירה פלשתינית. ואחרי זה שהציבור קרא להתפטרותכם בהפגנות ענק בכיכרות הערים אטמתם את עצמכם בתוך הבית שלכם! אתם הייתם ממשלת ההישרדות מספר אחת!
ועכשיו מסכמים שנה:
שנה שבה רידדתם את השיח הפוליטי, לא רק בבית הזה, אלא בציבוריות הישראלית כולה. החרמתם את ישיבות מליאת הכנסת, החרמתם ישיבות ועדת, כשבאתם, שרתם בהן שירים, סיסמאות רדודות מבית היוצר של משרד הפרסום שלכם. אתם אופוזיציה ילדותית שלא מסוגלת לעשות את מה שצריכה לעשות כל אופוזיציה: לשמש אלטרנטיבה לשלטון.
אדוני היו"ר,
טוב שבמדינה דמוקרטית תהיה בה אופוזיציה ראויה, עניינית,רצינית וממלכתית. לא טוב שתהיה אופוזיציה לא ראויה,לא עניינית, לא רצינית ולא ממלכתית.
בתום שנה אפשר לומר שהישגה העיקרי של יו"ר האופוזיציה היה מפגש הפסגה שקיימה עם הזמרת מדונה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התלונה הקומית של חנין זועבי

אריק זיו ויזר

לראשונה הוקמה השדולה לקידום הבטיחות בישראל

אריאל אילוז

אקוניס ליועץ המשפטי: לחקור את ד"ר אייל ניר בחשד להסתה

אריק זיו ויזר

אקוניס ממשיך להנציח את מורשת בגין וז'בוטינסקי גם במשרד המדע

עינר אביב

אלי כהן נגד אבו עראר

אריק זיו ויזר

fair fight ? שרן השכל נגד אורן חזן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן