23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

את העשייה הזו אי אפשר להפסיק

דע מה שתשיב: יאיר דוידי פורט בפניכם את הרפורמות להם אחראית מפלגת הליכוד


 


הפעם יותר מתמיד חשוב לכל אחד ואחת להצביע 'מחל'-הליכוד בראשות בנימין נתניהו מכיוון שאת העשייה החברתית שעשתה הממשלה הנוכחית – ממשלת הליכוד בראשות בנימין נתניהו – ואשר נאלצה לקטוע את כהונתה בעיצומה של עשייה חברתית עניפה וזאת בגלל חוסר משילות וחוסר יציבות שלטונית בין המפלגות המרכיבות את הקואלציה.

 

לרבים מאזרחי המדינה חשוב ואיכפת להם – ובצדק – מהי המדיניות הכלכלית חברתית של המפלגות בישראל. ולא רק זו, אלא אף ליזום ולעשות פעולות חברתיות שונות למען הציבור הנמנה על האוכלוסיות והמגיע מהשכבות החלשות בחברה הישראלית.

 

אני רוצה להזכיר לכולנו את מה שאנחנו מטבע הדברים נוטים לשכוח וזאת בעקבות אירועים אחרים הצצים ובאים עלינו חדשות לבקרים, אך בהגיע העת הזו בה נדרשת מאיתנו אחריות ומחשבה למי ניתן את קולנו ובאיזו מפלגה נתמוך לשם כך אנחנו צריכים לבדוק מי יכול לעשות ומי יכול ליזום 'צדק חברתי'


ולכן אני מבקש בשורות אלו להעלות מספר יוזמות ורפורמות כלכליות חברתיות אשר נעשו בממשלה זו ובממשלה הקודמת תחת שלטון הליכוד בראשות בנימין נתניהו.

 

נתחיל עם הרפורמה בשוק התקשורת הסלולארית מי שנתן את העידוד והגיבוי המוחלט לשר התקשורת בזמנו מר משה כחלון הלא הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שאילולי הדחיפה שהעניק לו ראש הממשלה ,הרפורמה הזו היתה 'נתקעת' אי שם בהחלטת וועדה לענייני…בראשות…אי שם ומסתכמת בעוד המלצה שדינה להיות שוכבת באחת המגירות. .ותו לא!

 

בתחום התחבורה: לא קשה לראות את הפיתוח בתשתיות הכבישים שנעשה בכל הארץ, הקמת מחלפים ,בניית כבישים חדשים, שיפור הבטיחות בדרכים, הקמת תחנת רכבת בשדרות, הרחבת מסילות הרכבת, כל זאת מתוך מטרה לקרב  ולהנגיש את הפריפריה למרכז הארץ.

 

גם בתחום התעופה האזרחית, משרד התחבורה בראשות השר ישראל כץ הנהיג את רפורמת 'שמים פתוחים' כדי ליצור תחרות בענף הטיסות מתוך מטרה לייעול השירות והוזלת העלויות שאנחנו משלמים לחברות התעופה,

 

רפורמת 'הפרטת הנמלים' גם היא ידועה לכולנו שאותה מוביל בעוז וללא פשרות  שר התחבורה, ואפילו במחיר של עימותים עם הוועדים הנחשבים לחזקים במשק, וזאת כדי ליצור תחרות הוגנת ולשבור את המונופול הקיים היום בענף זה.

 

פיתוח הנגב והגליל –הקמת כפרי סטודנטים, הקמת מכללה אקדמית בצפת, סיוע לערי הנגב והגליל במיזמים שונים, לעסקים המקומיים הנמצאים שם, עידוד סטודנטים הלומדים באחת מהמוסדות האקדמיים בנגב ובגליל בסבסוד שכר דירה, במתן פטור מלא משכר לימוד שנה ראשונה באוניברסיטה.

 

הפיכת מכללת אריאל לאוניברסיטה לכל דבר ועניין-דבר שלא היה מובן מאליו בשל מיקומה של העיר אריאל,ואף לווה בהתנגדות עזה של הדרג האקדמי\מקצועי.

 

בתחום הבריאות-בממשלת הליכוד הקודמת תחת בנימין נתניהו שכיהן אף כשר הבריאות התחילה הרפורמה במערכת הבריאות בהענקת טיפולי שיניים ללא תשלום לילדים וכיום לאחר הרחבתה הפטור הינו עד גיל 14


בשנה הבאה יופעל חוק חינוך חובה חינם החל מגיל 3

 

שכר חיילי החובה בצה"ל עולה בשיעור של 25% ותוספת זו הינה מתוך תקציב הביטחון.


כמובן שישנם עוד תוכניות ויוזמות חקיקה שנמצאים כרגע בהכנה או מוכנים לאישורים סופיים כך,שאנחנו חייבים הפעם להעניק ולתת את קולנו לממשלה שכבר הוכיחה במעשים את הדאגה לשכבות החלשות. כי את המנגינה הזו אי אפשר ואסור להפסיק.

 

ועכשיו ברצוני להציג בפניכם מספר עובדות ואתם תחליטו לבד  –גם מי שבעבר לא נתן את קולו למפלגת הליכוד-הפעם יש צורך חשוב להצביע למפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו.

 

בעבר הלא רחוק בכל תקופת בחירות היינו עדים להבדלים מהותיים וגישות שונות בין 2 המפלגות המרכזיות והמובילות בישראל, הויכוח היה על הדרך, על נושאים כבדי משקל, ההבדלים היו ברורים ומחודדים לציבור בישראל כשטובת המדינה לנגד עיני 2 המפלגות.


במערכת בחירות זו אנו עדים להתקפה מתוזמנת ומרושעת, בוטה ורדודה שירדה מזמן לפסים אישיים נמוכים על משפחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בניסיון להפחיד, להשחיר את דמותו של בנימין נתניהו ולשם כך כל הדרכים והאמצעים כשרים. מכונת תעמולה שקרית וזולה זו ממומנת ע"י עמותות, גורמים עלומי שם, קרנות וארגונים שונים ומשונים בארץ ומחו"ל והכל במטרה אחת והיא: 'רק לא ביבי'.! העיסוק הוא לא ב'מה אני טוב ' או 'מה היתרונות שלנו לעומת המפלגה השניה' אלא העיסוק הוא רק בלהפחיד  ולהלך אימים על הציבור בישראל במידה ובנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא! ואת זה עושים בהכפשות ושקרים, מצגי שווא על מה יהיה ביום שאחרי…וכאן יש עוד נקודה והיא 'התקשורת', התקשורת התגייסה הפעם ובגדול למטרה זו של 'רק לא ביבי' וקל לראות ולשמוע איך התקשורת נוטה באופן ברור לצד אחד ללא נתינת איזון להשמיע באותה מידה את הצד השני זה בא לידי ביטוי בהעדר השמעת תגובות מלאות של נציגי הליכוד, שליטה על זמן שידור לטובת צד אחד, ועוד דברים מסוג זה.

 

ולכן אם ברצונך ליצור ולהיות שותף לאיזון, לקיום הדמוקרטיה הישראלית והחופש ולא לתת לתקשורת לגנוב לנו את הדמוקרטיה באמצעים לא הגונים עלינו להצביע לליכוד בראשות בנימין נתניהו .

 

אל לנו להתרגש מסקרים כאלו ואחרים כי נזכור תמיד: עובדתית, והיסטורית, כשמפלגת העבודה ניצחה תמיד בסקרים אנחנו ניצחנו תמיד בבחירות..

 

אני שומע טענות וביקורת על העדר ייצוג הולם לנשים במפלגת הליכוד לעומת מפלגות אחרות.


ובכן:עלינו לדעת כי 'איכות' עדיפה על 'כמות' וכאן הליכוד העמיד ייצוג נשי איכותי, עם קבלות על עשייה מוכחת מהקדנציה הנוכחית ומזו שקדמה לה ,ובפרט שהנציגות הנשית צמחה ובאה מהשטח, ממקום חברתי מובהק, מהפריפריות וכו' ואילו הכמות שיש במפלגה השניה לא בהכרח מעידה על האיכות ומבלי להיכנס לשמות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פריימריז 2012 – תוצאת מחצית

אריק זיו ויזר

אז מה נשתנה ?

אלי חזן

בשם דור ההמשך

אלי חזן

אל תדברו על בנט. לא עוד.

אלי חזן

בנתיב החיסונים

אלי ורד חזן

איך נפלו גיבורים…. או לחילופין קינת עיתון הארץ על אובמה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן