18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

אתר NFC חושף:אלפי מתפקדים כפולים בקדימה ובליכוד

תנועת אומ"ץ פנתה למבקר המדינה בבקשה שיבחן התפקדות של אלפי חברי ליכוד למפלגת קדימה על-מנת לסייע לשאול מופז בבחירות המקדימות לראשות המפלגה "אנו דורשים בדיקה של ספרי הבוחרים של שתי המפלגות זה מול זה על-מנת לאתר הכפילויות" 
מאת: איציק וולף | | NFC

תנועת אומ"ץ פנתה (יום א', 10.8.08) אל מבקר המדינה בבקשה לבדוק לאלתר מידע המצוי ברשותה, שעל פיו אלפי חברי ליכוד התפקדו באחרונה לקדימה כדי לסייע לשאול מופז בבחירות לראשות מפלגת קדימה בעידן שאחרי אהוד אולמרט.

"על-פי מידע שהגיע בימים האחרונים לתנועת אומ"ץ, התפקדו באחרונה לקדימה אלפי חברי תנועת הליכוד במטרה לסייע לאחד המועמדים לזכות בפריימריז לראשות קדימה", כתב יו"ר הנהלת אומ"ץ, אריה אבנרי, למבקר המדינה, השופט ((בדימ.)) מיכה לינדנשטראוס. "ככל הידוע לנו חלק ניכר מהמתפקדים הללו נטלו חלק באחרונה בבחירות פנימיות שנערכו בליכוד לקביעת מועמדים לרשויות המקומיות, בבחירות שאמורות להיערך בחודש נובמבר הקרוב".

"אנו פונים אליך בבקשה שמשרדך יתערב בנושא זה לאלתר על-מנת להבטיח את טוהר הבחירות בפריימריז של קדימה", כתב ללינדנשטראוס.

לדברי אבנרי, תנועת אומ"ץ סבורה שחברות כפולה זו הינה פסולה מעיקרה ומהווה לכאורה עבירה על החוק. "אנחנו מבקשים שמבקר המדינה יבחן את ספר הבוחרים של הליכוד אל מול ספר הבוחרים של קדימה על-מנת שיאתר את אלפי המתפקדים הפיקטיביים הללו", אמר ל-Nfc.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצא לאור : ארבעים על ארבעים

אלי חזן

צחי מדבר אמנון שותק

אריק זיו ויזר

האופנוענים התפקדו למפלגות והורידו את ביטוח החובה

אריק זיו ויזר

מזל מועלם, אל מוניטור : הליכוד ונתניהו כבר לא

אלי חזן

Politiwatch : האם שר התמ"ת מביא נתונים מסולפים ?

אלי חזן

עמיחי גרינוולד נגד שריונים לקדימאים ולעצמאותיים

אלי חזן
דילוג לתוכן