19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אריק שרון שאני מכיר

הטלפון ממשרד ראש הממשלה קרא לי לשיחה עם אריק שרון ב-7 בערב בביתו שבירושלים, כמובן שעליתי לירושלים בהתרגשות רבה ובציפייה למפגש שהתקיים ביחד עם שני חברים נוספים, שיחה אישית שקטה בה כאילו ראש הממשלה מתייעץ בי האיש הקטן מטירת כרמל על לבטיו.

 

 

ואני בשובי הביתה לאחר הביקור המרגש הזה ישבתי וכתבתי את תחושותיי על ראש הממשלה המצביא, מלך העולם המנהיג הבינלאומי שלאחר יום עבודה בניהול המדינה ושיחות עם מנהיגי העולם מוצא את הזמן לשבת איתי פריד אברהם מטירת כרמל ולספר לי על תחושותיו רגשותיו ולבטיו! מאוד נגע לליבי.

מאוד התרגשתי! אריק דיבר על תנועתנו שלא ידעה לפרגן לו הרגשתי את הכאב שבדבריו אך כתבתי אז גם על העייפות הרבה שראיתי בעיניו! לא יכולתי שלא לאהוב את האיש הענק הזה!

עוברים מספר ימים ובשעת ערב ביושבי עם טל גלסברג ואלקלעי על כוס קפה מצלצל הפלאפון ועל הקו ארז חלפון, עוזרו האישי של אריק שרון שאומר לי שראש הממשלה רוצה לדבר איתך! כן זה היה אריק שרון ראש הממשלה אשר כמו “סחבק” מהחברה מודה לי על הדברים שכתבתי ואומר לי שזה ריגש אותו מאוד!!!

כן זה אריק! גדול שמכיר מאוד את הקטנים!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על “בגין” של אבי שילון

אלי חזן

היום בו אלטלנה עלתה באש

אריק זיו ויזר

מי המנהיג אשר לו מייחל השמאל

אלי חזן

חרמות,שינאת חינם וצביעות של מחנה ה “שלום”

אריק זיו ויזר

מה עומד מאחורי המינוי של ארדן ?

מזל מועלם - אתר אל מוניטור

אין להם מנדט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן