21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

ארגון “ליכוד אמריקה” מבקר בחריפות את אובמה

הארגון עומד לימינו של נתניהו

ארגון ליכוד אמריקה  בניו יורק יצא היום  בהודעת בבקורת חריפה על  המינהל האדמניסטרטיבי של ארצות הברית ויצא בצהרת תמיכה במדניות  ראש ממשלת ישראל  בנימין נתניהו  וזו לשון ההודעה:  ” ההצהרה לעתונות מטעם ממשלת ישראל על תוכניות בנית יחידות דיור נוספות בירושלים בעוד כשנתיים, לא הפרה את התחייבות של ממשלת נתניהו כלפי  האדמיניסטרציה של אובמה, שלא ליזום בניה חדשה ביהודה ושומרון למשך עשרה חודשים. ירושלים בירת ישראל ובכוונה תחילה לא הוכללה במוריטוריום , למרות שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הופתע מן הידיעה, הוא התנצל באופן אישי ובפומבי בפני סגן נשיא ארצות הברית ג’ון ביידן על המבוכה שנגרמה עכב התזמון בפרסום ההודעה”.

“כנגד זה עומדות  ההערות המכוונות  וחסרות הפרופורציה ממזכירת המדינה הילרי קלינטון אל ראש הממשלה נתניהו, שהיוו תרגיל מחושב של האדמיניסטרציה להביך ולהשפיל את המנהיג הנבחר בבחירות דמוקרטיות של בעלת ברית נאמנה של ארצות הברית, זה עוכב דפוס התנהגות של הבכה  מכוונת של בני ברית נוספות כגון: בריטניה, צרפת, גרמניה, פולין והריפובליקה הצ’כית, כמו כן ישראל ב –  2009, בזמן שהממשל של אובמה ממשיך לפייס אוייבים מרים  כמו צפון קוריאה ואירן.
הכישלון של האדמיניסטריה להטיל על אירן  סנקציות  קשות שאושרו ברוב מוחץ על ידי  הקונגרס, הוא מפליא ביותר אך גם פותח עיניים באותה עת.  כמו כן מטרידה מאד
 ההאשמה שישראל שמה את חייהם של חיילים אמריקאים בעירק ואפגניסטן  בסיכון גדול יותר, זו האשמה משמיצה ופותחת אש.”

  ארגון חברי ליכוד אמריקה דורש מהמימשל האדמיניסטרטיבי של אובמה להפסיק  להביך את האזרחים האמריקיים כאשר זה מעליב ומציג את הידידים הדמוקרטיים שלנו כחלשים ושולחת מסר רע לאויבים האוטוקרטיים שלנו”.

ארגון חברי ליכוד אמריקה ,הינו תנועה ציונית ישראלית  וחברה בועידת נשיאים של ארגונים יהודיים עיקריים באמריקה,  הארגון  הלוקח תפקיד פעיל בעולם הקונגרס הציוני, הוא שותף פעיל של הסוכנות היהודית בישראל ומצטרף לתנועת הליכוד העולמי ומציג את הקול האמריקאי של  הליכוד בישראל  .

www.thelikud.org.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האקרים פלסטינים פרצו לאתר של יולי אדלשטיין

אלי חזן

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

ראשי המתנחלים: לא עת לחגוג, נבנה בלי להתריס

אריק זיו ויזר

“לפיד הוליך שולל את הציבור”

אריק זיו ויזר

ניסיון להתנקש בחייו של חבר הפרלמנט סאמי ג’ומייל

אריק זיו ויזר

שר התקשורת משה כחלון אישר את מכירת מירס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן