34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בחירות 2013

אקוניס: “שמח לככב בתשדירי של בל”ד”

כך אמר חבר הכנסת אקוניס בעימות פוליטי שנערך השבוע במכללת שערי משפט. בכנס השתתפו גם חבר הכנסת בוז’י הרצוג ממפלגת העבודה וכן ד”ר עדי קול נציגת יש עתיד

 

 

ח”כ אופיר אקוניס, ח”כ יצחק בוז’י הרצוג  וד”ר עדי קול (יש עתיד) השתתפו השבוע בפאנל פוליטי-חברתי לקראת בחירות 2013 במכללת שערי משפט לפני כמאתיים סטודנטים למשפטים וחשבונאות. את האירוע הנחו ד”ר חיים שיין, מומחה לפילוסופיה של המשפט בשערי משפט וד”ר מושיק לביא מומחה לכלכלה בביה”ס לחשבונאות של שערי משפט.

 

ח”כ אקוניס, המוכר כנואם מצוין, בלט מאוד בכנס והתקשר לשורת סוגיות שעלו לדיון.  

 

אקוניס התייחס לתוכנית הכלכלית של העבודה ואמר כי, “היא מתאימה לשנות ה-70 ולא מתאימה לכלכלה המודרנית”, והוסיף, “מסילת ברזל זה שיא הצדק החברתי אתה מאפשר לאיש הפריפריה הזדמנות שווה ולא מתנשא על אנשי שדרות ואופקים”.

 

חבר הכנסת התייחס גם לשאלת המנהיגות בימינו ואמר כי הוא “מתגעגע למנהיגים של פעם הם היו משכמם ומעלה. אני מתגעגע גם לחלק מהמנהיגים של מפלגת העבודה שהיום חלק מהתקשורת הייתה מציבה אותם בימין הקיצוני. רבין התנגד בדיוק כמוני למדינה פלסטינית”.

 

אקוניס התייחס גם להתבטאויות של יובל דיסקין לאחרונה, “המיקום שבו נאמרו הדברים לא מקרי והעיתוי אינו מקרי. מהו המבחן של רה”מ ושר הבטחון? האם הם מצליחים לבצר את בטחון המדינה ובטחון לתושבי ישראל ברחובות? התוצאה טובה.

 

על הממשלה הבאה וגיוס החרדים אמר אקוניס, “אחת המשימות הראשונות של הממשלה הבאה תהיה סוגיית השוויון בנטל. כל אדם בישראל בן 18 בריא בגופו או בנפשו שהוא יהודי או שאיננו יהודי חרדי ציוני דתי חילוני או משתמט תל אביבי ושאיננו יהודי. קשה לי לראות בדמיוני את הערבים והחרדים צועדים בשלשות בשערי תל השומר אבל אין סיבה שלא יעשו שירות אזרחי”.

 

כיאה למיקום ולקהל, נשאל אקוניס באשר לטרנד של חזרת מורשעים לפוליטיקה ואמר, “לאנשים עם עבר פלילי שהורשעו בבתי משפט, אין מקום במערכת הפוליטית. בעולם אוטופי אולי זה היה קורה, אבל לצערי החקיקה הנוכחית מאפשרת לאנשים שריצו את עונשם בבית סוהר לחזור למערכת הפוליטית. המבחן הוא מבחן הציבור והעניין הזה הוא ערכי”.

 

לסיום דבריו דיבר אקוניס על חנין זועבי, “אני הבאתי לפסילתה בוועדת הבחירות המרכזית לא משום שהיא ערבייה אלא משום שעברה על חוק יסוד הכנסת. בית המשפט העליון החליט שאני שוגה ואני מאמין בתפיסת יש שופטים בירושלים”.  לבסוף ציין כי “אני שמח שאני פופולרי במגזר הערבי ואני מככב בתשדירים של בל”ד”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דנון כבש את ראשון לציון

אלי חזן

ריבלין על אולמרט: “איש מפוקפק מוסרית מטיף לנו מוסר”

אלי חזן

פינקלשטיין מתיישר עם קמפיין השטח

אריק זיו ויזר

צעירי רעננה חיזקו את נתניהו

אריק זיו ויזר

האם דנון חושק בתיק השיכון?

אלי חזן

אל תגעו ברבנים!!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן