32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

אקוניס פיצץ את המצודה בצעירים

מעל 100 צעירי ליכוד פשטו הערב על קומה 14 במצודת זאב לרגל אירוע הדלקת נר ראשון בהשתתפות סגן השר אופיר אקוניס. מראות של גילאים צעירים המוניים כאלו נראו בפעם האחרונה לפני המון שנים.


בעוד מספר שנים נוכל לדעת עד כמה סגן השר אופיר אקוניס היה זה שהצית את להבת הצעירים מחדש בליכוד שכן הערב הגיעו אל המצודה מעל 100 צעירי ליכוד מכל הארץ : המטה החרדי, המטה הגאה, תא לביא ירושלים, תא לביא תל אביב, תא לביא גלעד בר אילן, חברים בתא הליכוד מכללת נתניה, סגן ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח, דרוזים חברי התנועה, יוצאי אתיופיה חברי התנועה  ואפילו צעירים ברוחם שחצו את הגיל הפורמלי ובהם אירית אחדות מטבריה, חברי חוג תדמור וסילבי פינטו. 



כולם התכנסו לשמוע את אקוניס ולהשמיע והמראה לא הותיר מקום לספק : צעירים בליכוד צמאים לפעילות ואקוניס סיפק אותה הערב.



הערב נפתח בהדלקת החנוכיה על ידי סגן השר ואלי חזן (גילוי נאות : חזן הוא עורך ליכודניק) שציין את זכרם של אריק איינשטיין ויחיאל קדישאי ואף איחל החלמה מהירה לספי ריבלין אשר שמועות שונות מספרות שמצבו לא פשוט. חזן הדגיש את המוטו של אקוניס והליכוד בדבר צדק חברתי ככלכלה חופשית ורגישות חברתית ולא בצורה סוציאליסטית. הוא העביר את רשות הדיבור לאקוניס שפתח בראש ובראשונה בזכרו של יחיאל קדישאי ולאחר מכן של אריק איינשטיין ואף איחל לספי ריבלין איחולי החלמה.


אקוניס סיכם את פעילותו הרבה גם כיו"ר ועדת הכלכלה וגם כסגן שר במשרד ראש הממשלה ולאחר מכן הוא נתן לקהל לשאול שאלות. מה שהיה ידוע התגלה בשאלות : שהליכוד לא עושה די עבור פעיליו הצעירים. אין מדובר רק בראש התנועה אלא גם בשריה וח"כיה ואף במנהלת הליכוד. 


אחד הנוכחים ציין דבר בולט שלא מאפיין את שרי התנועה : "אופיר הודה ללשכה שלו בלבביות. לאחר מכן שמתי לב שכל לשכתו הם חברי ליכוד, רובם צעירים אבל כולם מוכשרים ועם האידיאולוגיה הנכונה. קח למשל את שהוא אמר על יועצו הפוליטי מזה שנים – עומר שכטר – עומר שלי. זה לא מאפיין שרים כמו גדעון סער למשל. רק על זה ובהתאם לאידיאולוגיה שהוא מאמין ופועל בה – ראוי להצביע לו". 


דבר שחזר ועלה בערב הוא הצורך לפקוד אנשים לתנועה והשימוש הנרחב שעושה אקוניס ברשתות החברתיות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מצפון תבוא רוח ליכודית טובה

אלי חזן

לביא גלעד בר אילן : חושפים את האמת להתאחדות הסטודנטים

אלי חזן

הצעירים יוצאים לדרך

אלי חזן

כנס מוצלח לצעירות הליכוד

מערכת ליכודניק

150 צעירים בכנס פתיחת הקמפיין של קבוצת תגר בבית שמש

אלי חזן

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא "הליכוד" במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן