18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

אקוניס המליץ לנתניהו שלא להיגרר לעימות

סגן השר אופיר אקוניס קורא לראש הממשלה שלא לקחת חלק בעימות עם ראשי המחנה הציוני. על תיק הביטחון: "יש לנו ביטחוניסט משלנו, בוגי יעלון"


 


סגן השר אופיר אקוניס אמר אמש בראיון לעיתונאי אטילה שומפלבי בערוץ הכנסת כי המליץ לראש הממשלה שלא להגיע לעימות פומבי עם יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני. סגן השר אקוניס אמר בראיון שהוא מתנגד באופן נחרץ להשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעימות לקראת הבחירות לכנסת ה – 20 משום שעימות זה יהיה מקום להסתה פרועה של בוז'י וציפי נגד הליכוד ונתניהו.


"אין כל סיבה שנתניהו יגיע לעימות עם שני מנהיגים מסיתים כמו בוזי' ולבני שהורידו את מערכת הבחירות לרמה של ביבים לאור כל ההסתה הפרועה שלהם נגד ראש הממשלה. המלצתי היא מפורשת,לא להגיע לעימות".


בנושא משרת שר הביטחון בממשלה הבאה אמר סגן השר אקוניס כי הוא מתנגד לדרישתו של שר החוץ, אביגדור ליברמן, לכהן כשר הביטחון בממשלת נתניהו הבאה, אם תוקם על ידי הליכוד. "יש לנו בליכוד שר ביטחון מצוין ששמו משה בוגי יעלון ואני לא רואה מקום למנות את אביגדור ליברמן לתפקיד רם זה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כהן קורא לרה"מ למנוע את תיק החוץ מלבני

אלי חזן

הליכוד כסינטבון

אריק זיו ויזר

חן זיסו חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב !

אלי חזן

ספדי העומד בשער

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של ליאת פחימה ודוד מגידיש

אלי חזן

ברקו ואורטל עוצרות את ההסתה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן