23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אנרכיסטים משתלטים על הליכוד

קבוצה אנרכיסטית מנסה לקעקע את הליכוד מבפנים, אומנם בקדנציה הקרובה אין להם סיכוי להשפיע, כי הליכוד מפלגה מסודרת וכדי לבחור צריך 16 חודש תקופת הכשרה, ו24 חודש כדי לקבל את האפשרות להתמודד.
לכן כל ההתפקדות הזאת היא הזוייה, ואל דאגה אף אחד מאלה שמתפקדים לא יבחר בליכוד, אולי בחד"ש או במרץ הם יוכלו, רק שם אין להם מקום הכל תפוס.
תל חי אדומים.


לקחת את המחאה החברתית לכנסת ולהגן על הדמוקרטיה – דרך התפקדות לליכוד
משימה

להכניס למליאת הכנסת אזרחים שנאמנים לרוב ששלח אותם, במקום חברי הכנסת הנוכחיים, שנכנעים שוב ושוב לקבוצות השוליים.

חברי הכנסת החדשים שתציג הרשימה האזרחית נכנסים לפוליטיקה כגוש אחד ביחד עם המתפקדים, ולכן לא יזדקקו לדילים כדי לפנות למצביעים נוספים, או לממון עבור קמפיינים של בחירות. כתוצאה מכך, הם לא יהיו מחויבים לכללי המשחק הפוליטי הישן שמתבסס על כניעה ללחצי קבוצות שוליים ובעלי הון.

תיאור

הרעיון

הרשימה האזרחית היא התארגנות של אזרחים שנועדה לוודא שהשיטה הפוליטית הקיימת תתגמל בעיקר את הרוב המצטמק, שנושא בנטל קיום המדינה, על חשבון מי שהשיטה הזו נוטה לתגמל: קבוצות לחץ מהשוליים הפוליטיים של ישראל. השיטה הקיימת היא גרועה, אך היא בנויה למנוע כל ניסיון לשינוי אמיתי שמגיע מבחוץ, והיו הרבה נסיונות כאלה. על ידי התפקדות המונית לליכוד, ודרך הצבעה בפריימריז, תוביל הרשימה שינוי מהותי ברשימת המפלגה לכנסת, וכתוצאה מכך, תסיט את המדינה מהכיוון המסוכן שאליו מנווטים חברי הכנסת הנוכחיים של הליכוד.

הפרקטיקה

את השינוי המהותי אליו אנחנו מכוונים ניתן להשיג. בקלות מפתיעה. מספר היעד הוא 15 אלף מתפקדים, שיכולים – בעזרת הצבעה כבלוק – להכניס לא פחות מעשרה חברי כנסת לליכוד. אולם, ישנם יעדי ביניים נגישים עוד יותר שאל חלקם אנחנו כבר היום מתקרבים: דרך השיריון בליכוד למחוזות השונים ניתן להכניס מספר רב של חברי כנסת בעזרת מספר מצביעים קטן. בגלל שהם נכנסים כגוש אחד ביחד עם המתפקדים, חברי הכנסת החדשים שתציג הרשימה האזרחית לא יזדקקו לדילים כדי לפנות למצביעים נוספים, או לממון עבור קמפיינים של בחירות. ולכן, הם לא יהיו מחויבים לכללי המשחק הפוליטי הישן שמתבסס על כניעה ללחצי קבוצות שוליים ובעלי הון.

הסתכלו על המספרים הבאים:

2,000 מתפקדים = חבר כנסת אחד שלנו בליכוד ברשימת הליכוד
(לצורך המחשה, ח"כ אופיר אקוניס זכה במחוז תל אביב עם 1,950 קולות בלבד).

5,000 מתפקדים = שלושה חברי כנסת שלנו ברשימת הליכוד
(בעבר נכנסו דרך המחוזות גם ח"כ דני דנון, וח"כ יריב לוין עם 2,402, ו-2,052 קולות בהתאמה. וח"כ ציון פיניאן הפליא בניצחון סוחף במחוז גליל ועמקים עם 1,018 קולות בלבד).

12,000 מתפקדים = חמישה חברי כנסת שלנו ברשימת הליכוד
(המקום ה-20 בפריימריז הקודמים, ברשימה הארצית, קיבל 12,270 קולות).

היעד: 15,000 מתפקדים = 10 חברי כנסת שלנו ברשימת הליכוד
(מקומות 16-20 ברשימת הליכוד – הח"כים מיקי איתן, דן מרידור, ציפי חוטובלי, גילה גמליאל ומשה פייגלין – כולם נבחרו לרשימה עם פחות מ-14,000 קולות, אם כי פייגלין נדחק למקום נמוך יותר בעקבות עתירתו של ח"כ אופיר אקוניס).

זה הכל.

אתם יכולים להיות חלק מזה – זה בהישג ידנו! הצטרפו אלינו וביחד נשנה את פני הפוליטיקה הישראלית.

**
כללי התנהגות בעמוד: אנא שמרו על שפה נקייה. השמצות, תגובות זבל ושאלות חוזרות וקנטרניות אשר נענו כבר, יימחקו. טרולים חוזרים ייחסמו מהעמוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי ליכוד מרעננה ממשיכים בעשייה

אלי חזן

ריכארד חיראדין צריך לפטר 50 אחוז מעובדי משרד הפנים/,נרקיס אלפי

אריק זיו ויזר

אם תרצו : הגרסה הנשית מאת: אלי חזן

אריק זיו ויזר

יעלון : "אסור לנו לאפשר לאף אחד מאויבינו להגיע ליכולת גרעינית צבאית" – אלי חזן

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד ברעננה: זוכרים את יפה ירקוני מאת: אייל דותן

אריק זיו ויזר

מכתבם של נאמני א"י לנתניהו ושריו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן