19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“אנחנו חברה שעדיין נאבקת על עצמאותה”

כך אמר השר יעלון בשעה שהתארח אצל סניף רמת אביב וסניף צפון תל אביב לרגל השנה החדשה

מפגש תל אביבי יוצא דופן ברבגוניותו התקיים אמש בקאנטרי-קלאב אזורי חן בתל אביב. ראשי סניפים ופעילים מרכזיים מסניפי תל אביב יפו נפגשו להרמת כוסית חגיגית והאזינו לסקירה מדינית- חברתית מפי המשנה לראש הממשלה, רא”ל במיל’ בוגי יעלון. האירוע שאורגן על ידי חברת מזכירות הליכוד איילת גלילי ויו”ר סניף צפון, דוד צבי, הפך למפגן אחדות של הסניפים הצפוניים והדרומיים של העיר תל אביב יפו, והשתתפו בו חברי מועצת העיר ארנון גלעדי ושלמה מסלאווי, ח”כ לשעבר מיכאל קליינר, יו”ר ההסתדרות הלאומית, יואב שימחי ומ”מ יו”ר ההסתדרות צבי גוטווטר, יו”ר מועצת סניף נווה אביבים, כוכבה מתתיהו ויו”ר הסניף, אוסקר פרישר, יו”ר סניף הדר יוסף, יקי שוורץ,  ז’אק לוי מהמייסדים ואורחים נוספים.

 

המשנה לראש הממשלה והשר לנושאים אסטרטגיים משה (בוגי) יעלון סקר בפני המשתתפים את האתגרים שעומדים בפני הממשלה בשנה וחצי מאז הקמתה בתחומי המדיניות, החינוך, הכלכלה והחברה.

מדבריו, הממשלה עומדת בהצלחה בתקופה לא פשוטה אל מול לחצים חיצוניים בעיקר בתחום המדיני – ביטחוני ומקדמת מדיניות נבונה בנושאים הערכיים, הציוניים והלאומיים בתחום החינוך והחברה.

השר יעלון ציין את ביקורו בארה”ב שבוע לפני הפגישה האחרונה של ראש הממשלה עם הנשיא אובמה ואת אבחנתו כי בחלק מהתחומים צומצמו הפערים בינינו לבין הממשל האמריקאי. גם בנושא הכלכלי ציין השר יעלון כי ישראל נחשבת כיום אי של יציבות במיוחד על רקע המשבר הכלכלי העולמי, זאת בין היתר גם תוצאה של המדיניות הנבונה של נתניהו כשר אוצר בעבר ושל הניווט הנכון בימים אלה.

השר התייחס גם להיותה של ישראל מדינת שפע אטרקטיבית, דבר שמשפיע על זרים מהגרי העבודה הלא חוקיים שניצב לפתחנו, אנחנו חברה שעדיין נאבקת על עצמאותה אבל אם נשמור על הערכים הנכונים שהם ציונות, מורשת ישראל ומצוינות נוכל לראות את התוצאות גם בחינוך וגם בתחום החברתי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תגובת דנון: לפרסום אמש כי ציפי לבני התערבה בהענקת תעודת זהות לביתו של אבו עלא

אריק זיו ויזר

העשייה המשולבת של שרת התרבות : יצירה וציונות

אלי חזן

הוצג תוואי הרכבת בין אשקלון לבאר שבע

אריק זיו ויזר

דברים שבוגי נשא הערב במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין ביקר הערב בבית המריבה בחברון

אלי חזן

יומרצ. מיקי איתן!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן