18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

אם לסבתא של רבין היו גלגלים

אני מחכה ליום שפסיכיאטר יסביר את התופעה לפיה סוכני הזיות שלום, מתאהבים עד כלות- בהזיות שלהם, ואין אמת או עובדות שיצליחו לסכסך. אורי סביר הוא אחד מהם. הלכתי לארכיון…

 


*******************************
הסכם אוסלו מת! רק בישראל היו לו כ- 1400 לוויות! גם אם יהיה שלום- מה שאני לא מאמין!- זה לא יהיה בגלל אוסלו. הוא מת! אפילו "אדריכלי אוסלו" מאשרים שהוא מת. בימין טוענים שאוסלו נולד מת, ובשמאל טוענים שהוא נולד בריא, ונרצח בנובמבר 95. באותה הזדמנות מוסיפים, שיגאל עמיר לא היה מעז, אלמלא קמפיין הסתה שקדם לרצח. לא מעניין אותם שהנושא נחקר, נבדק ונסרק ע"י כל הגורמים, ונמצא חסר שחר.


הטענה על הסתה שקדמה לרצח רבין הושמעה אינסוף פעמים, ומן הסתם עוד תושמע. בדיוק כמו הטענה שאוסלו נרצח בנובמבר 95. האחרון לטעון זאת הוא אורי סביר, מי שהיה אחד מהחבורה שכונתה בזמנו "אדריכלי אוסלו".

בראיון שהעניק לשרי מקובר-בליקוב אמר סביר: "היו חיכוכים. הרבה חיכוכים. אבל השותפות הצליחה, עד שהרצח קטע אותה. אם רבין לא היה נרצח וממשיך להוביל את העגלה, אוסלו היה ממומש היום בהסכמה ובהצלחה. אם מישהו הצליח, זה רק יגאל עמיר" (מעריב / 16.8.13).

להמשך המאמר המקורי ולסרטוני הוידיאו לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משימה לשמאלנים

אריק זיו ויזר

כששקרן כותב ספר על שקרן

אלי חזן

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר

כמה מילים על פוסטרים פוליטיים / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

לתשומת ליבו של שר החינוך גדעון סער

אלי חזן

משה כחלון, זה בשבילך

אלי חזן
דילוג לתוכן