24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

אם אסד יפגע בדרוזים בסוריה – לא נשב בחיבוק ידיים

כך אמר סגן השר לשת”פ אזורי איוב קרא

בעקבות ההתקוממות המתפשטת בסוריה ופעולותיו האלימות של בשאר אסד כלפי אזרחיו, אומר היום (א’) סגן השר לשת”פ אזורי איוב קרא כי היה והנשיא הסורי יחליט לתקוף את הדרוזים היושבים בחלב – מדינת ישראל לא תשב בחיבוק ידיים.
 
גל הצונאמי הפוליטי הפוקד את מדינות ערב הגיע גם לסוריה: רבבות יוצאים לרחובות ומבקשים להפיל את שלטון אסד, שמצידו מגיב ביד קשה מול המפגינים. סגן השר איוב קרא נמצא בקשר הדוק עם אישים בולטים באופוזיציה הסורית ואף בשלטון הסורי. בימים האחרונים סגן השר מקבל דיווחים שוטפים על הנעשה בסוריה שמרביתם לא מגיעים אל כלי התקשורת הישראלים. בעקבות ההתפתחויות הללו, אומר היום סגן השר קרא: “גל ההתקוממות הפוקד את מדינות ערב לא פסח גם על שכנתינו סוריה. אני מעודכן בצורה שוטפת במה שקורה שם ועוקב במתח אחר האירועים. החשש שלי הוא שהנשיא אסד יתקוף את הדרוזים היושבים בחלב כפי שנעשה בעבר. עליו לדעת כי לא נשב בחיבוק ידיים על כך. עוד מוקדם לצפות מה יהיו ההשלכות של תחילת המחאה בסוריה ולכן יש לעקוב בדריכות ובזהירות. אני יכול לומר כי אני כבר שומע קולות תמיכה בהתקוממות הסורית מצד הדרוזים היושבים ברמת הגולן שבמשך שנים חששו להביע התנגדות למשטר אסד. בימים האחרונים מגיעים אלי פניות רבות של דרוזים מישראל ומסוריה החוששים לעתיד משפחתם ואני פועל במסגרת יכולותיי לדאוג לשלומם ולעתידם הבטוח”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר איוב קרא ביקר בירדן

אלי חזן

ניצחון למורסי גזר דין מוות לעתיד מצרים

אלי חזן

ישראל צרכנית מספר אחת של פיסטוק חלבי איראני

אריק זיו ויזר

להכשיר את המאחזים לפי תקדים שהאבאדין

אריק זיו ויזר

סגן השר קרא: “תם עידן השלטון הפטריארכאל​י”

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן
דילוג לתוכן