30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

אלקין סומך על אביטן

שר העלייה, הקליטה ולענייני ירושלים, מינה את אביטן ליועצו הפוליטי כחלק מצוות פוליטי מגובש ומנוסה הפועל עימו במשרד


 

דורון אביטן הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם עבר בטחוני מרשים. אביטן מונה לפני מספר חודשים על ידי שר הקליטה,העלייה וירושלים,זאב אלקין, ליועצו הבכיר ונציגו בכל איזור הצפון.


דורון נשוי ואב לארבעה,מתגורר היום במושב ארבל שבגליל התחתון, צמח בתוך תנועת הליכוד וכיום נחשב לאחד האנשים המרכזיים והחזקים באזור הצפון.


בשנתיים וחצי האחרונות שקדמו למינויו אצל אלקין כיהן דורון כיועצו של השר לבטחון פנים, גלעד ארדן,וכמו כן בעברו של אביטן 13 שנה בשירות הביטחון. יש לציין כי אביטן קיבל מספר הצעות משרים וח"כים שונים שמכירים ומעריכים את עבודתו במהלך הקדנציה האחרונה,אך בסופו של דבר ההחלטה התקבלה על השר זאב אלקין. השר אלקין מצידו בחר בדורון על סמך היכרות רבת שנים עימו ועל סמך כישוריו, נסיונו והרקורד הביטחוני המרשים שלו.


לאביטן יש רק דברים טובים לומר על השר אלקין ועל התפקיד לצידו : "השר זאב אלקין הוא אחד האנשים החכמים שיצא לי להכיר. בחודשים האחרונים מאז שהתחלתי לעבוד עמו נוכחתי לגלות עד כמה הרצינות והיכולות הגבוהות של השר מובאות לידי ביטוי בהובלת 2 המשרדים עליהם הם מופקד".


כמו כן חשוב לזכור : השר אלקין למי ששכח, כיהן כיו"ר הקואליציה לפני 2  קדנציות ולא הפסיד שום הצבעה. אפילו פעם אחת. כמו כן, כיהן לאחר 2013 כסגן שר החוץ. הוא נחשב לאחד השרים המקורבים ביותר לראש הממשלה, שלא סתם בחר למנות אותו גם להיות חבר בקבינט המדיני,והבטחוני.


בקדנציה הנוכחית מוביל השר רפורמות ותהליכים במשרד העלייה והקליטה וירושלים,למרות שנדמה שמשרד העלייה והקליטה נוגע אך ורק באוכלוסייה מסויימת, אך זו טעות, מכיוון שמעבר לעזרה הטכנית לעולים החדשים, המשרד מעודד פרויקטים רבים כדוגמת שילובם של עולים בעבודה במפעלים ותעשייה,קידומם ומימונם של ספורטאים עולים מצטיינים שמייצגים בכבוד את מדינת ישראל בתחרויות  בעולם ועוד דברים רבים.


"מכיוון שהשר ברוב השבוע נמצא בירושלים,אני משמש כנציגו הבכיר בכל איזור הצפון ומתפקד גם כאיש הקשר בין השר לרשויות ,ראשי הערים והאזרחים ובינם לבין השר והמשרד" אומר לנו אביטן.


"אפשר לומר שאני ממשיך לצבור ניסיון הן בתחום המונציפלי והן בתחום הפוליטי ואני שמח לקום כל בוקר עם חיוך בידיעה שאני זוכה לתרום לתושבים בצפון בפרט ובארץ בכלל,כמו בתפקידים שכיהנתי בהם בעבר".


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נכד מספר 14 נולד לעוזי כהן ז"ל

אלי חזן

יריב לוין ישמש כנציג הליכוד בוועדת הבחירות

אריק זיו ויזר

גלעד ארדן: הוא עוד ישוב

דניאל נחמיה

היסטוריה פוליטית באושוויץ'

אריק זיו

הכירו את המועמדת : שרן השכל

אריק זיו

היעד הבא של פורום איתן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן