40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

אלקין לשרי השבעיה “: לא להקפאה “

אלקין ממשיך להילחם באלגנטיות בהקפאה

עקב  חידוש דיוני פורום ה”שביעייה” לקראת פגישתו של נתניהו עם נשיא ארה”ב ברק אובמה, פנו הבוקר ראשי שדולת ארץ ישראל – ובארשם ח”כ זאב אלקין
במכתב, קוראים ראשי השדולה לשרים לא להסכים להאריך את הקפאת הבנייה ביו”ש: “אין מקום למחוות נוספות מצד ישראל כתנאי לחידוש השיחות ואין להיכנע לסחטנות פלסטינית וללחץ בין-לאומי בנושא זה”, כתבו חברי הכנסת.
 
בנוסף, מציינים ראשי השדולה כי המחוות הרבות שעשתה ישראל עד כה לא הביאו לשום שיפור ביחסם של הפלשתינים אל ישראל, וגם לא הקלו את הלחץ הבינלאומי אלא להפך.  “שדולת ארץ ישראל בכנסת מתנגדת לכל מחווה נוספת שתפגע בהתיישבות, בביטחון, או בזכויות האדם של המתיישבים ביהודה ושומרון”, נכתב לשרים.
כמו”כ,  חיזקו ותמכו ראשי השדולה  בשרי הימין בשביעייה לקראת הדיונים בדרישות האמריקאיות בנושא המשך ההקפאה ומחוות לפלסטינים: “כיון שאתה נמנה עם רוב חברי פורום ה”שביעייה”, התומך בעמדה זו ומחויב לה, אנו מחזקים את ידיך, וסמוכים ובטוחים, שאם אתה ויתר חברי הרוב תעמדו איתן על עמדתכם בסוגיות אלה, כפי שעשיתם עד כה –  תוכלו להביא לסיום מוצלח של דיוני הפורום ולקבלת החלטות נכונות העולות בקנה אחד עם עמדות השדולה”.

לסיום המכתב, תקפו בחריפות ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת את שר הביטחון אהוד ברק:  “לנוכח התבטאויותיו החמורות אמש של שר הביטחון, שקרא לנסיגות נוספות דוגמת ה”התנתקות” – התבטאויות המעידות על שיבוש חמור בשיקול הדעת של השר, שטרם הפנים את הלקחים המשותפים לרוב הציבור בישראל, אנו קוראים לך ולחבריך בשביעייה לנקוט משנה זהירות בכל הנוגע לעצותיו ועמדותיו של השר ברק בדיונים אלה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין בעקבות פרץ : “יש לקבוע קוד התנהגות חדש”

אלי חזן

אקוניס : “קדימה בסוף הדרך”

אלי חזן

סגן השר קרא לקדימה : “השימוש הציני שלכם בעדה הדרוזית מביש”.

אריק זיו ויזר

“ארוחה חמה לכל ילד – מרחיבים את מפעל ההזנה”

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון מעמיד את הדרכון הדיפלומטי של טיבי בסכנה

אריק זיו ויזר

רגב תודיע : “ללא הוזלת דיור לנזקקים – אשקול הצבעתי לתקציב”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן