34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אלפים השתתפו בסיורי מורשת במסגרת מיזם בעוז רוחם

“גאים על הזכות להיות שותפים באירועי בעוז רוחם ברחבי הארץ,

אירועים וסיורים אשר מדגישים את המאחד והמשותף ונותנים כוח, עוצמה ואמונה”

 

 

 

אלפי משתתפים נוטלים במהלך השבוע חלק בסיורים -20 אתרי מורשת קרב ללא תשלום, שאותם מובילים מדריכי ארגון אשכולות ביחד עם נציגי משפחות שכולות ולוחמים. הסיורים מתקיימים במסגרת מיזם ‘בעוז רוחם’, המתקיים לקראת יום הזיכרון לחללי צה”ל ונפגעי פעולות האיבה. המיזם ביוזמת ‘אשכולות’-מרכזי סיור ותודעה ישראלית בראשות חבר הליכוד צחי דיקשטיין ובשיתוף ארגון ‘זהות’ ומפעלות הציונות הדתית, נערך בשיתוף משרד החינוך והרשויות המקומיות. “המטרה היא להעביר מסר חשוב על עיסוק בעתיד, בתקווה ובעשייה, לצד העיסוק בשכול, בכאב ובזיכרון”, מדגיש דיקשטיין. בנוסף, התקיימו סיורים באתרי מורשת בירושלים וסביבותיה, בהר אדר וקריית ענבים, בבית שמש, בלטרון ובעמק איילון, בקריית שמונה, ברמת הגולן, בראש פינה, בחצור, בגליל המערבי, בחיפה ובאזור הנגב.

דיקשטיין:  “אנו גאים על הזכות להיות שותפים באירועי בעוז רוחם ברחבי הארץ, אירועים וסיורים אשר מדגישים את המאחד והמשותף ונותנים כוח, עוצמה ואמונה. הזיכרון של אלו שמסרו את נפשם על הקמת המדינה הם אלו שמאפשרים לנו להתחבר למקורות ולשורשים ולהיות חלק מהשרשרת של העם היהודי”.

הוגה המיזם חבר הליכוד צחי דיקשטיין



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

‘המטה החרדי בליכוד’ בעד החייל החרדי, יהדות התורה נגד

אריק זיו ויזר

מני אסייג איש בשנה בתרבות

הרויזיוניסט

*לנצח בפריימריז – ללא הפתעות ! *

אריק זיו ויזר

אפליקציה שתשגע את הליכוד

אריק זיו ויזר

דיכטר הוא סגן שר הביטחון החדש

אריק זיו

מזל טוב לילנה פרלמן מחולון

אלי חזן
דילוג לתוכן