24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

איראן על הכוונת

אמיתיף שיף חזר לכתוב לאחר תקופה ארוכה ויש הרבה באמתחתו

 

החודש האחרון היה כולו סביב עניין אחד : מבחני הסמסטר בשאיפה סטודנטיאלית שלא להצטרך את מועדי ב׳.  בכלל, התקופה האחרונה הפכה סביב הרצון הענקי להצליח בלימודים ולהגיע לקו הגמר בסוף המירוץ האקדמי.

 

לאיראן יש ממה להיות מודאגים. טראמפ והצוות שמלווה אותו לא מתכוונים לעשות הנחות לאיראנים. איראן נמצאת על הכוונת שלהם.  ראש הממשלה נתניהו שרואה באיראן כאיום המשמעותי ביותר על מדינת ישראל ממשיך לפעול למיגורה גם במהלך ביקורו באוסטרליה.

 

בשיחותיו עם מארחיו האוסטרלים ראש הממשלה בנימין נתניהו מחדד את הצורך להפסיק כל נירמול יחסים עם האיראנים.  לאחרונה איראן החלה בביצוע תכנית של פיתוח טילים בליסטיים.  מלקולם טרנבול ראש הממשלה האוסטרלי ונתניהו יצאו בהודעה משותפת בה הם רואים בדאגה את הכוונות האיראניות.

 

בעוד שבועיים ראש הממשלה אמור לטוס לביקור חשוב ברוסיה ולהיפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין, שם תעלה שוב הסוגייה האיראנית – הפעם בהקשר הסורי.

——

להערכתי, העימות מול חמאס לא רחוק כמו שחושבים או מנסים להעריך גורמי מקצוע כאלה ואחרים.  החמאס עובר שינויים בעיקר בעקבות תהליכים שקוראים סביבו.  החל מהאיום המתפתח והנוכחות של דעאש בסיני שפוגע לחמאס בשוק ההברחות ובשווקים שבתעשיית המינהור.

 

לחמאס יש אינטרס גובר להוכיח שהוא בעל הבית ברצועה ומשקיע מאמצים להשיג משאבים ולפתח יכולות בעיקר מודיעיניות איסופיות.  אתמול חיל האוויר יירט לעבר הים מל״ט של חמאס שלא הספיק לחדור לשטחה של ישראל.

——-

אולי מישהו מבין עניין ידע להסביר לי מה זאת התקנה המשונה הזאת שבעל כלי דו גלגלי כלומר אופנוע ברגע שיבקש לעבור למכונית ידרש לעבור תיאוריה מחדש?  דרך אגב הפוך מאוטו לאופנוע לא נדרשים לעשות תיאוריה.

——-

חבר טוב שלי סיים תואר ראשון באוניברסיטה כאן בארץ.  את גיל שלושים הוא כבר עבר, לגיל חמישים הוא עדיין לא נושק אך למרות שעבר את גיל שלושים ועשה וסיים בממוצע טוב של מעל לשמונים בתואר שלו הוא נדרש לעשות פסיכומטרי בשביל להתקבל ללימודי תואר משולב מסלול רנטגן הדמיה ודימות לתואר ראשון עם מדעי החברה. חבל.

——–

מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להזניח את הנושאים החברתיים שבחברה.  כלכלה מתחילה למטה מהבסיס.  בלי בניית יסודות איתנים של חברה חזקה לא נוכל להבטיח את המשך ההצלחות ופריצות הדרך שלנו ברפואה, בטכנולוגיה ובכל מישור אפשרי.

 

הכל מתחיל ביצירת מוטיבציה ותמריצים חיוביים לטובת האזרח שצריך לקנות לביתו מוצרי יסוד ועד לעסק המקומי שנדרש לשלם ארנונה ולתת שירות ראוי ללקוחות שפוקדים את בית העסק.  חוסנה של חברה מתחיל בכך שהיא מבינה שמיסוי ומס ברגע שהוא מתורגם להחצנה שלילית כלפי הפרט היא מייצרת מירמור ושליליות כלפי מעלה.

 

מתנות חינם עולות כסף המדינה לא מספקת לאזרח שירותים בחינם זה מתורגם על ידי מס, גיוסי אג״ח וכו. שגם אותם יש מי שמחזירים כלומר אנחנו.  לא במקרה יש מוטיבציה ועניין ביצירת תמריצים לטובת תחרות בין מוצרים שונים שמיועדים לציבור כדי שלציבור תהיה היצע בין האפשרויות שעומדות בפניו.

——

בתחילת החודש התקיימה ועידת צעירי הליכוד את השולחן העגול בו לקחתי חלק את הנחיית השולחן הנחתה הודיה שחר אחת הצעירות המבטיחות שיש לנו בצעירי הליכוד. הודיה  עובדת במכון המחקר NGO Monitor.  מכון המחקר המספק מידע וניתוח, על הדוחות והפעילות של ארגונים לא-ממשלתיים הפועלים בתחום זכויות האדם והסיוע ההומניטארי בישראל.

 

השולחן העגול עסק ״בפיקוח הכנסת על הממשלה״.  ח״כ אברהם נגוסה יו״ר ועדת העלייה והקליטה של הכנסת כיבד אותנו ושיתף מעבודתו המורכבת בכנסת וענה על השאלות הקשות שחברי הפורום שאלו.  בשולחן נכח גם שלומי וריאט יועצו של יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין אשר בין השאר העלה את רפורמת החקיקה שאותה מובילים אדלשטיין, יריב לוין שר התיירות ושרת המשפטים איילת שקד.

 

שורה של נאומי בני דקה של צעירי הליכוד ביניהם אני הסתיים בנאום של שר התיירות יריב לוין.  ששיתף על הצורך העמוק להביא לשינויים שבין המערכת המשפטית למערכת המחוקקת.

——-

״גולדה״ יצאה לדרך! ב- 19.2 שר התחבורה והתשתיות הלאומיות ישראל כ״ץ חנך את המכונה שתחפור בתוך האדמה את הרכבת הקלה. בדבריו אמר השר כ״ץ ״מנהיגות נבחנת ביכולת לקבל החלטות קשות ולבצע. כך בונים מדינה״.

——-

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוקר – זמר טוב רצים לרשימת הליכוד במועצת העיר בבאר שבע

ליכודניק

על מעצר וגירוש

זהר טל

הטעות של משרד החוץ: הישמרו מאוהבינו, אבל לא יותר מדי

אריק זיו ויזר

הפרחים לשמאלנים

עינר אביב

גאווה ליכודית : קורן והשכל וראש הממשלה

ליכודניק

שני צידי המטבע של מתווה פרי

אלי חזן
דילוג לתוכן