19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אין מקום לפתוח בחקירה פלילית

כך אמר ח”כ יריב לוין מהליכוד אודות דו”ח מבקר המדינה בעניין “יוקר הדיור” הצפוי להתפרסם בראשית חודש מראס


 

ח”כ יריב לוין, יו”ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, סבור שאין לפרסם את דו”ח מבקר המדינה בעניין יוקר הדיור, לפני הבחירות לכנסת ה-20 שתתקיימנה ב-17 במרס. ח”כ לוין סבור שהמדיניות הקלוקלת שבה דוחו”ת מבקר המדינה יוצאים זה אחרי זה בתקופת מערכת בחירות היא בלתי סבירה. “יש כאן מגמה בלתי דמוקרטית שבה מבקר המדינה בוחר להוציא את כל הדוחו”ת שלו ערב בחירות וזה דבר שיש בו כדי להשפיע על מערכת הבחירות” ציין לוין.


מנגד, שר האוצר לשעבר, ח”כ יאיר לפיד, התראיין אמש בתכנית “המטה” עם נדב פרי ואמר שמבקר המדינה רשאי להוציא לאור את הדוחו”ת שלו בזמן שהוא רואה לנכון. תפקיד מבקר המדינה איננו בא כדי למצוא חן בקרב הפוליטיקאים,אלא בא כדי לבקר את פעולות הממשלה. אני אשמח אם דו”ח מבקר המדינה בעניין “יוקר הדיור” ייצא לאור ואז נראה מי פעל למען הדיור ומי ישב בחיבוק ידיים”. אין ספק שיאיר לפיד מכוון לידי ראש הממשלה בדבריו.


ח”כ יריב לוין הוסיף ואמר בעניין דו”ח “מעון ראש הממשלה” כי לפי ראות עיניו אין בדו”ח כדי לפתוח בחקירה פלילית נגד בני הזוג נתניהו. “הלקחים הופקו ומה שדרוש תיקון עוד יתוקן. אין כל מקום לפתיחה בחקירה פלילית”, אמר לוין.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המנוף האינטליגנטי בליכוד

אריק זיו ויזר

אילן כהן מרעננה תומך בריבלין ובחברי הכנסת הצעירים בליכוד

אלי חזן

צעירי הליכוד והמטה הלאומי בליכוד עולים לבית המכפלה בחברון

אלי חזן

נאווה בוקר תכהן כסגנית יו”ר הכנסת מטעם הליכוד

אריק זיו ויזר

הג’רופי שלנו במצודה

אריק זיו ויזר

מעיין בעקבות מירי רגב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן