22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אילת שקד נתפסה משקרת לציבור

על דברים והיפוכם מפי שרת המשפטים תוך התמקדות בדבר והיפוכו מהשבוע האחרון 


ביום רביעי האחרון העלתה אילת שקד לטוויטר ציוץ "מחזקים את הצפון! פתיחת לשכת הוצל"פ חדשה בקרית שמונה" ציוץ זה הביא למתקפה ברשת על כך שחיזוק הצפון בעיניה נעשה דווקא באמצעות 'ההוצאה לפועל' .  בעיני, הבעיה האמיתית כאן , היא חוסר האמינות של שקד ולאו דווקא התפיסה שלה . הרי, מקדמת דנא, הייתה קיימת לשכת הוצל"פ בקרית שמונה ובסה"כ העבירו אותה מהמבנה הקודם שלה שבתוך ביהמ"ש השלום בקרית שמונה להיכל חדש. המעבר הזה הוא חלק  ממגמה ארצית להעביר את לשכות ההוצל"פ , שעד כה היו מסופחות לבתי המשפט, למבנים חדשים ונפרדים. תוכנית שנכנסה לתוקף עוד בימיה של שרת המשפטים הקודמת ויושמה ברחבי הארץ . עשו את זה גם ברמלה,  בראשל"צ, בירושלים , בתל אביב, בפתח תקווה, בכפר סבא, בחיפה ובכל שאר המדינה. בכל זאת שקד מנסה להציג את זה כאילו הוקמה עכשו לראשונה בקרית שמונה  לשכת הוצל"פ וכאילו בצעו כאן איזושהי מחווה יוצאת דופן לצפון.

על נטייתה של אילת שקד לגנוב את דעתם של הבריות , כבר היו דיונים בעבר . כך למשל בפעם הראשונה שהיא התמודדה בפריימריז למפלגת "הבית היהודי"  , היא נשבעה לציבור הבית היהודי הדתי-לאומי שהיא שומרת מסורת, אלא שמאז היא כבר הספיקה לגמגם כשנשאלה בתוכניתו של דן שילון אם היא שומרת כשרות.

ובל נשכח את הפרסומים באתר "הבית היהודי" בבחירות הראשונות שהתמודדה בהן מטעם המפלגה, לפיהם שקד בחרה לעזוב את מפלגת הליכוד בעקבות "נאום בר אילן" ורק אחרי שעיתונאי חרוץ בדק וגילה ששקד פרשה מהליכוד רק שלוש שנים לאחר נאום בר אילן , הצהירה שקד  ש" משפט כפי שהופיע באתר אינו מדויק ויתוקן".  [1]

יחד עם זאת, זו לא הפדיחה הראשונה של שקד , במערכת הבחירות של 2005 , במהלך ראיון לאתר החרדי "בחדרי חרדים" שקד קראה לציבור הבוחרים להצביע "ליכוד " [2] טעות פרוידיאנית?

שקד גם הפתיעה כשאמרה בעת ראיון טלוויזיוני "כשאני נבחרתי לשרת המשפטים. אני נבחרתי כדי ליישם את האג'נדה שלי [3]" רבים תהו מי בדיוק בחר באילת שקד לשרת המשפטים? אף אחד כמובן. שקד ובנט סחטו את התפקיד הזה במסגרת מו"מ קואליציוני .

אין לדעת אם שקד  מיישמת בתפקידה כשרת המשפטים את האג'נדה שלה, את האג'נדה של הימין היא בודאי שאינה מיישמת. עם כניסתה לתפקיד הותירה על כנם , ובניגוד למקובל, את כל המינויים של קודמתה בתפקיד ציפי לבני. היא עצמה אינה עושה דבר על מנת להחליש את כוחו של בית המשפט העליון ובתקופתה דינה זילבר , סגנית היועמ"ש מתערבת ללא הפסקה בענייני מדיניות ומנסה כל העת להפעיל השפעות שמאלניות.  גם יו"ר לשכת עוה"ד , אפי נווה, בעל האוריינטציה השמאלנית המובהקת, זוכה לגיבוי משקד ובין השאר היא אשרה רפורמה שחיזקה את מעמדו והפכה אותו ליו"ר לשכת עוה"ד בעל הכי הרבה כוח אי פעם.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רודפים את לבני

אריק זיו ויזר

שאלת גבולות ארץ ישראל

אלי חזן

חזן מול כותבי עיתון הארץ בנושא ראש הממשלה : טייק 2

אריק זיו

בן גוריון ושכונת האולפנה

אלי חזן

מותר לליכוד להיות דמוקרטי

אריק זיו ויזר

אשת הברזל, בעברית

ליכודניק ספרים
דילוג לתוכן