24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אילן כהן במכתב אישי ומרגש לבני הזוג נתניהו

אילן כהן, חבר מרכז הליכוד ואחיו של עוזי כהן ז”ל, ששימש מ”מ ראש עיריית רעננה ויו”ר הליכוד בעיר עד לפטירתו בשנת 2008,שיגר היום מכתב אישי לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולרעייתו, שרה נתניהו, בו הוא מבקש לחזק את בני הזוג בימים הקשים העוברים עליהם


 


אילן כהן, ששימש גם כיו”ר הליכוד ברעננה בין השנים 2009-2013 כתב לבני הזוג נתניהו: “בימים הללו אני שם לב למסע רדיפה מכוער ואכזרי נגדכם ואני חש חובה לכתוב אליכם את מילותיי אלו. ההתנהגות של התקשורת כלפיכם ראויה לבוז ולשאט נפש. לבי יוצא אליכם ואל הכוחות הנדרשים לעמוד מול כל התקשורת וגורמי האופוזיציה והשמאל ואין לי מילים כדי לתאר את העוול שנגרם לכם.


מכל התמונה המצטיירת עולה כי כלי התקשורת הממסדיים בחרו להפיל את ראש הממשלה משלטונו ויעשו הכל עד ה-17 במרס כדי שמר נתניהו לא ישוב עוד למעון ראש הממשלה. צר לי על כלי התקשורת ועל גורמי השמאל הקיצוני שחברו יחדיו להפיל ראש ממשלה בישראל, בדרך שפלה וברברית. אני מכיר היטב את גברתי,שרה נתניהו,והציבור אינו יודע עד כמה את עושה למען קשישים וילדים חסרי ישע. כל מה שיודעים הוא לצאת נגדך במלוא הכוח ולהשמיצך תחת כל עץ רענן.


אני מייחל לימים אחרים ומקווה שתשלבו ידיים חזק ותדעו שציבור ענק עומד לצדכם וחש קבס מהמראות שנתגלים כל יום בתקשורת. אין צורך להיות בעל תואר בתקשורת כדי להבין שיש כאן ניסיון מכוון להפיל ראש ממשלה משלטונו. לא ניתן לזה לקרות ונזעק את זעקתכם למען דמוקרטיה שפויה ונאורה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוביל ביבי תוביל

אריק זיו ויזר

רוחו של דנג

אלי חזן

חברים,בסיבוב הראשון בבקשה!

אלי חזן

קפיטליזם אמריקאי – לא מה שחשבתם

אריק זיו ויזר

הסברה כלכלית – יש דבר כזה

אלי חזן

המהלך של נתניהו : האם הבחירות הכלליות בפתח ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן