20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אייל דותן: “נתניהו, תודה שגילית מנהיגות”

המשוואה הידועה אומרת שלפני כל בחירות ישראל יוצאת למלחמה. נתניהו, נחוש ומאוזן העיד על זה עצמו כמנהיג כשמנע הסלמה מיותרת בגזרת הצפון. במלחמה, אתה יודע איך אתה נכנס אבל לא איך אתה יוצא

 

 

ביממה האחרונה האזנתי קשב רב לאנשי ימין שקוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו, להחריף את המאבק בארגון הטרור “חיזבאללה” ולפגוע בבכירי הארגון דרך תקיפות אוויריות יום ולילה וכמו כן, להשמיד את כל מחסני הנשק של ארגון הטרור עד שזה ייכנע וירים דגל לבן. אני דוחה מכל וכל את הבקשות הללו של גורמים בימין.


ראש ממשלה בישראל כמו בנימין נתניהו ניחן ביכולות שלו להתאפק בתגובותיו כלפי מעשיו הברברים והרצחניים של ארגון הטרור “חיזבאללה. בנימין נתניהו נוהג באיפוק ולא בהתלהמות ובכך גבורתו כמנהיג. אם היה פועל מיד מהבטן ומורה לצה”ל לתקוף את כל מטרות חיזבאללה בסוריה ובלבנון ייתכן והיינו נקלעים למלחמה.


אין צורך במלחמה כדי לחוש שיש לנו ראש ממשלה מאופק, מאוזן ושאינו שש למלחמה עקובה מדם.  “אתה יודע כיצד אתה נכנס למלחמה אך אינך יודע כיצד אתה יוצא ממנה” נהג לומר דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. חכם היה בן גוריון וחכם הוא בנימין נתניהו.


לאחר הרג שני החיילים שלנו בפעולה נפשעת של ארגון הטרור “חיזבאללה” היה מי שחשב שזו העת לפתוח בלחימה מיידית מול ארגון הטרור ולחסלו.= למדנו מההיסטוריה הקצרה שלנו במדינת ישראל שאין מלחמות של “זבנג וגמרנו”. המלחמות לעתים קרובות נמשכות גם כ-55 ימים, כפי שראינו בצוק איתן, בקיץ 2014.


ראש הממשלה שלנו מוכיח שגם חודש וחצי לפני יום הבוחר הוא נוהג באיפוק ובשלווה שמחויבת במציאות. שלווה כזו שגורמת לו לראות את מכלול התמונה האיזורית ולא כפי שטענו גורמי הימין, ששידלו את ראש הממשלה לפצוח מיד בתקיפות אוויריות כפי שהיה בראשית מבצע “צוק איתן”. אנו חיים כאן 66 שנים ומתמודדים עם טרור ולחימה עזה ומייסרת אבל צריך תמיד לזכור שיש לנו צבא גדול והכי חזק במזרח התיכון ומדינה ריבונית שחברה באו”ם.


חשוב יותר מכך, יש לנו ראש ממשלה שאינו שש אלי קרב ואינו פותח במלחמות שווא שעלולות להביא אסון כבד על כל האיזור. יישר כוח לבנימין נתניהו שחרף העובדה שהוא מנהיג ימני, הוא רואה את החסרונות שבפרוץ לחימה איזורית. מנהיג כזה הוא המענה היחיד לבוחר הישראלי. נבון, פיקח וחכם.


אני תקווה שהשקט ישוב לגבול הצפוני וכל הצימרים ובתי המלון באיזור יהיו במאה אחוזי תפוסה. הצפון הוא יפהפה וחשוב לבקר בו ולתת לתושבים תחושה של ביטחון

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

באיחור קצת, אבל כנגד כל הסיכויים : אני רואה תעודת בגרות באופק

דביר זיו

כחלון מה אתה עושה?

עינר אביב

יחס ז’בוטינסקי לדת ומדינה

זאב בן יוסף

וושיניגטון בידיינו!

אריק זיו ויזר

געגועים למנהיגים של פעם

ניגוד העניינים של שופטי העליון – מהומה מוצדקת!

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן