26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

אייל דותן: די לשנאת אחים

הם בני אדם, הם משרתים ביחידות קרביות ומשלמים מיסים. אייל דותן בטור אישי נוקב, לאחר שחייל דרוזי הוכה קשות על ידי מספר יהודים בבאר ליד חיפה, רק בשל העובדה ששוחח עם חבריו בשפה הערבית. 


 


חייל דרוזי נוסף נפצע באורח קשה בפניו ובראשו לאחר שצעירים שבילו בפאב סמוך לעיר חיפה החלו להכותו רק בגלל ששוחח בשפה הערבית. זה הפך להרגל מכוער ומגונה להכות אזרח דרוזי רק בשל העובדה ששוחח בשפה הערבית עם חבריו. זה המקרה השלישי בחודש האחרון שבו דרוזי נפצע באורח בינוני עד קשה בשל ששוחח בשפה הערבית ונשאלת השאלה,


מה קרה לנו, כיצד הפכנו לחברה כה גזענית? כיצד זה חיילים דרוזים שמשרתים ביחידות קרביות, מן המשובחות שישנן בצה"ל, נפצעים לאחר שעבריינים יהודים משחיתים את פניהם? ישנה חובה למגר את התופעה המזיקה והגזענית הזו שמתפשטת כמו שדה באש קוצים. אני רוצה להזכיר לכולנו שמח"ט גולני הוא אזרח דרוזי וכך גם היועץ הצבאי של נשיא המדינה.


אסור לעבור לסדר היום הציבורי לאחר שאזרחי ישראל הדרוזים נפגעים רק בשל העובדה ששוחחו בשפה הערבית, שהיא שפה מוכרת במדינת ישראל ובבתי הספר בארץ, לומדים את השפה הזו על בוריה וגם ביחידות המודיעין של צה"ל דורשים שהמתקבל ליחידה יידע את השפה הערבית על בוריה. עלינו לומר בקול צלול וברור, מי שפוגע ומשחית את פניו של אזרח דרוזי רק בשל העובדה ששוחח בשפה הערבית הוא פושע עלוב שעליו לשבת מאחורי סורג ובריח. החיילים והקצינים הדרוזים שותפים ליהודים בכל המלחמות ובכל המבצעים הצבאיים ותמיד נחלצים לסיוע לטובת היהודים ורואים בנו אחים לנשק ולדרך.


אני קורא להעניש בחומרה את הפושעים שמעזים לפגוע בדרוזים ולתגבר את שעות החינוך לסובלנות בבתי הספר לטובת העדה הדרוזית. מערכת החינוך חייבת לשבץ בתוכה שעות לימוד על העדה הדרוזית וברית הדמים שנכרתה בין העמים. די לשנאה! די לאלימות!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

באין חזון…

אריק זיו ויזר

מה טובו אוהליך, היום השביעי

אלי חזן

ז'בוטינסקי בין מופת לחזון לאומי

אריק זיו ויזר

ציונים לפוליטיקאים – מהטוב ביותר לגרוע ביותר

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצער משפחתו של ששון שרה משדרות

אריק זיו

הגיעה עת שלום

מנדי ספדי
דילוג לתוכן