20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

איילה שטגמן מקדמת את אריאל : הדריכה חברי מועצה בריטים

סיור הסברה מוצלח ב”אריאל” לחברי מועצה ממחוז brent בלונדון.

סיור ההסברה אשר יזמה איילה שטגמן בעיר אריאל, ביו”ש ובמקומות נוספים בארץ, לחברי מועצת מחוז        brentבלונדון, [ המונה 450,000 תושבים] מטעם מפלגת הלייבור,נועד להציג את עמדת מדינת ישראל בנושא הסיכסוך הישראלי פלשתיני ולשנות את התדמית השלילית בקרב הבריטים והקהיליה הבינלאומית בכללותה.
”ההסברה לחברי המועצה [ממפלגת הלייבור] ממחוז -ברנט בלונדון,תוך כדי סיור רגלי וצפיה בשטח,היה מוצלח ביותר בכך שתרם להבנה ולהכרת הצורך לגבולות בני הגנה המאפשרים למדינת ישראל להגן על עצמה בכוחותיה היא.וכמו כן להבנת העומק ההגנתי האסטרטגי הנחוץ, שהינו מזערי ושחשיבתו רק עולה בעידן של איום גרעיני ושל התקפות קונבנציונאליות האפשריות ממזרח, והצורך במרחב לחימה בטרור”. דבריה של איילה שטגמן.
  ”יש לציין” מוסיפה איילה שטגמן, ”כי אנשי הקבוצה משתייכים לצד השמאלי של מפלגת הלייבור, ”אך בתום הסיור שנערך באריאל, נראה שהצלחתי להאיר את עיניהם ולשנות את דעתם ביתר איזון בעמדתם לגבי הסכסוך בינינו לפלישתינאים” .”הנני מקווה שחברי מועצת ברנט בלונדון אשר השפעתם חשובה, ישמשו שגרירים לשינוי התדמית של מדינת ישראל בסוגית הסכסוך הפלשתיני”.
  ”כמו כן הנני ממליצה למעורבותו של כל אזרח במדינה, להיות מסבירן, אם בחו”ל ואם בארץ,אולי כך נצליח לשנות תדמית בקרב הקהיליה הבינלאומית”.
  דבריה של איילה שטגמן – חברת עמותת ההסברה;”ארץ מכורתי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גדי בשארי עשה “מתוק בלב” לחיילים הבודדים

אריק זיו ויזר

“להחיל הריבונות על כל הישובים ביו”ש ולהחזיר השליטה בקבר יוסף”

אריק זיו ויזר

סגירת מעגל: יאיר שטרן הבן ביקר לראשונה ב”חוות יאיר” ע”ש אביו, מחולל הלח”י

אלי חזן

הודיה שחר – נסיכה ליכודית עם עתיד ורוד

הרויזיוניסט

ריבלין : בבניין חברון נשמור על ירושלים

אריק זיו ויזר

אפרת גוש וקובי אפללו הופיעו באירוע הוקרה למתנדבים המסייעים לניצולי שואה מאת:אלי חזן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן