18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “שום מנהיג ליכוד לא יחתום על שתי מדינות”

עיתונאים מכלי תקשורת ערבים הגיעו לביתו של איוב קרא בדלית אל-כרמל וראיינו אותו במשך 3 שעות על הבחירות במדינת ישראל

 

 

עניין רב בבחירות בליכוד בקרב כלי תקשורת ערבים שנציגיהם נפגשו הלילה בביתו של איוב קרא, המתמודד בימים הללו בפריימריז בליכוד(מספר 133). לביתו של איוב קרא המתגורר בישוב דלית אל-כרמל הגיעו עיתונאים מהתקשורת הערבית, שכוללת את ירדן,לבנון,מצרים,ערב הסעודית והרשות הפלשתינית.

 

העיתונאים היו סקרנים לדעת האם יש סיכוי ממשי לכך שיהיה מהפך פוליטי במדינת ישראל ב-17 במרס, הרי הוא יום הבוחר וכיצד תראה המפה הפוליטית של כנסת ישראל ה-20. איוב קרא נשאל על ידי כלי התקשורת הערבית של נציגי ירדן והרשות הפלשתינית, האם יש סיכוי שהליכוד בראשותו של בנימין נתניהו יזום מו”מ מדיני מחודש עם אבו-מאזן??

 

איוב קרא השיב: ” בימים הללו אנו עסוקים בבחירות ובהרכבת הרשימות לכנסת ואני מעריך שאם הליכוד יבחר להרכיב את הממשלה הבאה הוא יחתור למו”מ מדיני כולל שאינו מאיים על ביטחונה של המדינה היהודית היחידה בעולם. חייבים להפנים,אמר קרא,אבו-מאזן אינו מכיר במדינה היהודית ואין לו תשובות ערכיות לגבי הכרתה של הרשות הפלשתינית במדינה היהודית היחידה בעולם. כל עוד זה לא יקרה,המו”מ עמו יהיה תקוע עד אין קץ”.

 

שאלה נוספת שנשאל איוב קרא על ידי נציג כלי התקשורת של ערב הסעודית הייתה באשר להקמת מדינה פלשתינית שבירתה היא מזרח ירושלים? איוב קרא השיב : ” לא יהיה מנהיג של הליכוד שיחתום על הסכם לשתי מדינות בארץ ישראל.זה לא יקרה כי זה מתכון להרס המדינה היהודית.מזרח ירושלים היא חלק בלתי נפרד מהמדינה היהודית וכך תישאר לנצח נצחים. מי שרוצה להשיב את מזרח ירושלים לערבים אני מציע לו שיעבור להתגורר ברמאללה.


לגבי התפרקות הממשלה הנוכחית של נתניהו והאם יש חשש שנתניהו לא יכהן עוד בתפקיד זה אמר קרא  ” אני לא נביא ולא מתיימר להיות נביא.אני מעריך שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל משום שאין מולו מתמודד ראוי שיכול לתת פייט אמיתי וראוי לראש הממשלה שמכהן שנים רבות בתפקיד והוכיח מהי מנהיגות וכיצד מטפלים בביטחון ובכלכלה. הממשלה של נתניהו נפלה בגלל שחלק ממרכיביה ניסו להפיל ראש ממשלה באמצע קדנציה. יאיר לפיד חשב שהוא מכהן בממשלה לבדו ולא הביא שום החלטה לידי ראש הממשלה וציפי לבני היא שמאלנית שלא היה לה מקום בממשלת ימין.

 

אני מעריך שככל שתתקרבנה הבחירות ביבי יעלה בסקרים משום שהציבור אינו טיפש ויפנים שאין מולו יריב שקול. בוז’י הרצוג אינו מנהיג שקורץ מהחומר של להיות ראש ממשלה בישראל ואם אני צריך לדעת שיש לי ראש ממשלה כמו בוז’י הרצוג שיקבל שיחה בשעה 3 בבוקר לבית ראש הממשלה,אני אהיה מודאג, מודאג מאוד שזה האיש שצריך לקבל החלטות גורליות לעם ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרב רב קרית גת

אריק זיו ויזר

מזל טוב ליו”ר הקואליציה זאב אלקין לרגל הולדת בנו

אלי חזן

ארדן עולה למתקפה על גבאי

אריק זיו ויזר

נקודות אור

עינר אביב

קרא פנה לג’ון קרי

אלי חזן

התקווה הגדולה: מחנה לאומי שורשי בליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן