19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “צריך למגר את החמאס”

איוב קרא סייר עם עיתונאי מקטאר ביהודה ושומרון והראה לו עד כמה ישנה סכנה ממשית למדינת ישראל אם ישובים יפונו מיושביהם וימסרו לרשות הפלשתינית

 

 

 

איוב קרא,המתמודד בבחירות המקדימות בליכוד קרא אמש לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא לאפשר המשך טפטוף של טילים לעבר ישובי עוטף עזה ולהשיב בלחימה מוגברת מול גורמי הטרור בעזה ובראשם החמאס. בראיון ראשון לכלי תקשורת ערבי היוצא בקטאר אמר איוב קרא שממשלת המעבר של בנימין נתניהו מחויבת לשלום אזרחיה בכל פינה ושביל בארץ ישראל ובכלל זה גם בישובי עוטף עזה ולכן הוא גורס שיש לצאת למבצע צבאי למיגור הטרור והשמדת החמאס.

 

“אין מקום לאשליות במזרח התיכון. הערבים רוצים מרווח של זמן בין מלחמה למלחמה ואין לקבל זאת משום שהם ממשיכים להצטייד בנשק רב ובשיקום מנהרות ההתקפה ואין כל סיבה שממשלת ישראל תשב מהצד ותביט במתרחש”.

 

לשאלתו של העיתונאי מקטאר,לגבי מדיניות ממשלת ישראל בירושלים אמר קרא: “המדיניות היא חד משמעית להמשיך ולשלוט במזרח ירושלים כחלק בלתי נפרד מירושלים המאוחדת. אין לאפשר פעילות טרור במזרח העיר ירושלים ולכן הצעתי לשר הביטחון להציב פלוגות של חיילים בתוך השכונות הללו במזרח ירושלים כדי למנוע כל טרור של יחידים כפי שראינו בטבח שהיה בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים”

 

איוב קרא סייר עם הכתב הקטארי באיזור יהודה ושומרון והראה לו כיצד עלולה ישראל לשלם מחיר כבד אם תשיב ישובים לידי אבו-מאזן. קרא הציג בפני הכתב הקטארי מצגת לפיה אם מדינת ישראל תחליט לוותר על שטחי יהודה ושומרון היא תביא את עצמה לכליה. “מי שיזם את הסכמי אוסלו עשה מעשה נבלה שאין עליו כפרה. ראינו כיצד שטח שנמסר לאויב הופך לשטח מלחמה שבו נחפרות מנהרות תופת ונשק רב מוחבא מתחת לאדמה. אין אמונה בצד הערבי שהוא רוצה בשלום אמת. אם תהיה ממשלה שתסכים להשבת ישובים או שטחים לידי אבו-מאזן זו תהיה החלטה שדגל אדום עומד מעליה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניצחון לקבוצת עידו בחיפה

ליכודניק

ח”כ חיים כץ- הבולדוזר החברתי שלא מפסיק לעבוד

סמינר הסברה ברוח ערכי הליכוד

אריק זיו ויזר

סוזי ארניה בקמפיין: די לשיימינג כלפינו

מערכת ליכודניק

סיעת הליכוד בושה

אריק זיו ויזר

ביטון חזק בדימונה

אריק זיו
דילוג לתוכן