21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא פועל להשבת ישראלים שהצטרפו לדאעש

שלוש משפחות ערביות ישראליות פנו לאיוב קרא כדי שיפעל לשחרר את בניהן מארגון הטרור דעאש אליו הצטרפו מבלי לידע אותן

 

 

 

איוב קרא, סגן השר לשעבר בממשלת נתניהו והמתמודד בימים הללו בבחירות המקדימות בליכוד, נפגש היום עם שלוש משפחות שבניהן נסעו לאחרונה לתורכיה ומאז לא יצרו קשר עם משפחותיהן בישראל. מדובר בשלושה בחורים ערבים ישראלים בין הגילאים 26-30 שהחליטו לנסוע לביקור בתורכיה.

 

איוב קרא הביע חשש כבד שהשלושה הצטרפו לארגון “דעאש” בסוריה ויפעלו בתוך ארגון הטרור שדוגל במדינה איסלמית. עד לאחרונה הצליח איוב קרא לחלץ שמונה צעירים ערבים-ישראלים מסוריה ופעל בהצלחה להשבתם לחיק משפחתם.

 

בשיחות שקיים קרא היום עם בכירים בממשל התורכי, ביניהם סגני שרים רמי דרג, הוא ביקש מהם לסייע להשבת הערבים הישראלים לארץ. קרא אמר במסיבת עיתונאים עם כלי תקשורת תורכיים וירדנים: “המצב שבו ערבים ישראלים טסים לתורכיה ומשם לסוריה כדי להצטרף לארגון הטרור “דעאש” הוא מצב פסיכוטי.

 

בדקתי מקרוב את הנושא והתברר שאותם צעירים מקבלים כסף רב עבור הצטרפותם לארגון “דעא”ש” דרך גורמי תיווך תורכיים. ההון הוא זה שמניע את הצעירים הללו לצאת מהכפרים שלהם בגליל ולטוס לתורכיה ומשם בעזרת המתווכים התורכים לסוריה. הצלחתי לשכנע את בכירי הממשל התורכי לסייע להשבת הצעירים הללו הביתה אך הם אינם חפים ממשפט.

 

בעיניי, כל ישראלי שמצטרף לארגון טרור הוא בוגד במדינתו ועונשו צריך להיות חמור. בארצות הברית, למשל, בגידה במדינה גוררת עונש מוות. אני אפעל להבאת השלושה הללו לביתם אך במקביל אני יכול לומר שמדובר במשפחות טובות שאינן מסיתות לטרור ואף מביעות תמיכה במדינת ישראל באופן מלא.

 

אני מקווה שאותם צעירים שמקבלים תשלום עבור הצטרפותם לארגוני הטרור הללו יבינו שהם עושים מעשים בלתי חוקיים בעליל וגורמים נזק אדיר ובלתי ניתן לתיקון למשפחותיהם בארץ”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק אמיתי מצביע מחל ביבנה

אריק זיו ויזר

גאים במעשיהם : חוג תדמור אירח את שטייניץ וקרא

אריק זיו ויזר

איש חצור מכין קבלת פנים לנתניהו

אריק זיו ויזר

אקוניס בייבי בום

אלי חזן

מזל טוב לרב יוסף ויכלדר בהגיע בנו למצוות

אלי חזן

הפורום החדש בליכוד שצובר תאוצה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן