19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא “עונש מוות לרוצחים”

איוב קרא השתתף בכינוס בירושלים לזכרם של הנטבחים בבית הכנסת בהר-נוף והציג את תפיסתו בעניין דין מוות למחבלים שטובחים בדם קר



 


איוב קרא,לשעבר סגן שר בממשלת בנימין נתניהו, השתתף כאורח מרכזי בסעודה שנערכה בבית הכנסת בשכונת “הר נוף” בירושלים לזכרם של הנרצחים בטבח המזעזע שהיה בבית הכנסת לפני כחודש ימים. כ-300 אורחים הגיעו כדי לקחת חלק בכינוס לזכרם של הנרצחים בטבח הנורא שהיה בבית הכנסת ושהסעיר מדינה שלמה.


איוב קרא נשא דברים ואמר שהטבח בבית הכנסת בשכונת הר נוף בבירה, הוכיח עד כמה ברית הדמים בין הדרוזים ליהודים היא ברית לעולמי עד. “אתם יודעים שמי שמנע את הקטל העצום ביום הטבח היה השוטר זידאן סייף ז”ל, דרוזי שלחם במשמר הגבול ומנע בגופו מהטובחים להמשיך ולבצע את זממם. זידאן סייף ז”ל היה דוגמא לשוטר למופת ועוז גבורתו נכתב בכל כלי תקשורת.

באתי לכאן כדרוזי מהכפר “דלית אל כרמל” כדי לומר לכם,אחיי ואחיותיי, שאנו אחים ויש ביננו ברית לעולמי עד. אני חש בימים הללו של ימי בחירות עד כמה היסודות שלנו מושתתים על אותן הבנות של הדדיות ועתיד משותף.

אני מתמודד בימים הללו בפריימריז בליכוד כדי לשוב לכנסת ה-20 ואני מבטיח לכם שהצעת החוק הראשונה שלי בכנסת ה-20 תהיה עונש מוות לרוצחים בדם קר. אין סיבה שרוצח בדם קר יישב בבית הכלא במשך שנים ארוכות, ירכוש השכלה,יאכל וישתה על חשבוננו ויש סיכוי סביר שגם ישוחרר בעסקות מוזרות עם החמאס או הג’יאהד. אני לא רוצה את הטובחים הללו בחיים. אין להם דין ואין להם דיין. אלה טובחים בדם קר ולכן בעיניי הם אינם בני אנוש. אני מקווה שהמחוקקים ישכילו להבין שמי שמגיע לבית כנסת ויורה במתפללים דינו מיתה”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בימין הפגינו בעד שוויון ללהט”ב במצעד הגאווה בירושלים

אלי חזן

הברק של הליכוד בכנסת

ליכודניק

כנס רגב הפך לכנס תמיכה ברובי ריבלין

אלי חזן

הפרלמנט של הקבוצה הירושלמית יצא לדרך

אריאל אילוז

איוב קרא מכריז עם הגעתו ארצה מביקור בברזיל: ” אני תומך ברובי ריבלין לכס נשיאות המדינה ומקווה לבחירתו”

אלי חזן

אדלשטיין מרחיב את צוותו : ויטלי חייקין יתחיל לעבוד כיועצו

אריק זיו
דילוג לתוכן