32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: "לא נשב עם בוז'י בקואליציה"

איוב קרא פתח הערב בביתו את מערכת הבחירות של הליכוד במגזר הדרוזי וקרא לציבור הדרוזי שלא להיות אדיש למול הקמתה של ממשלת שמאל

 

 

 

היום כינס איוב קרא, המועמד לכנסת ה-20 מטעם הליכוד, את תומכיו ופעיליו בביתו שבישוב הדרוזי "דלית אל כרמל"


בכינוס שנועד לפתוח את מערכת הבחירות של "הליכוד" במגזר הדרוזי נטלו חלק גם כלי תקשורת ישראלית וערבית. איוב קרא התבטא לראשונה אודות הרשימה החדשה של מפלגת "העבודה" לכנסת ה-20 ואמר שמדובר ברשימה "שמאלנית קיצונית". קרא התייחס להרכב הרשימה ואמר בפתיחת הכנס שנערך בביתו כי מפלגת העבודה הוכיחה שהיא איננה יודעת לבסס את עצמה כמפלגת שלטון.

"לצערי הרב, אנו רואים לפנינו רשימה של אנשי שמאל מובהקים שאם חס וחלילה, תעלה לשלטון במדינת ישראל, תחזיר לרשות הפלשתינית ולאבו-מאזן את כל שטחי יהודה ושומרון ומזרח ירושלים לאחר מו"מ בן שבוע. זו רשימה שאם חלילה תיקח את הגה השלטון ובוגי' הרצוג יהיה ראש הממשלה אנו נראה כיצד הממשלה הקלוקלת הזו תיסוג מכל שטחי יהודה ושומרון ותעודד שובם של פליטים לערי ישראל כמו יפו ועכו.


יש בי חשש כבד שגם לממשלה בראשות בנימין נתניהו לא נוכל לשלב את הסיעה הקיצונית הזו. אני אצביע נגד צירוף סיעה כמו "העבודה" בהרכבה הנוכחי לכל ממשלת ליכוד. איני רואה מה משותף ביני לבין סתיו שפיר ומירב מיכאלי. איני רואה כיצד מיקי רונזטל או רוויטל סוויד יובילו לכלכלה ראויה לאזרחיה. אני חושב שזה הזמן של הליכוד להביא לציבור מסר חשוב ובראשו, הרשימה של "הליכוד" היא הטובה והמשובחת ביותר לשמירה על המדינה שלנו.


אני קורא כאן לחבריי הדרוזים כולם,אל תתבלבלו. ממשלת שמאל בראשותו של בוג'י הרצוג וציפי לבני תביא עלינו צרה צרורה בדמותו של שלום מסוכן עם אבו-מאזן,שכבר ממתין בציפייה לחילופי השלטון בישראל. אבו-מאזן מעריך שבוג'י וציפי ישיבו לו את הפליטים משנת 1948 ושהוא יקבל לידיו את כל יהודה ושומרון. אל לנו להיות אדישים בקהילה הדרוזית למצב כאוס זה ועלינו לפעול בשילוב ידיים לניצחון הליכוד"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר אלי כהן – כשרפורמה היא לא מילה גסה

גאולה אבן-סער פרשה בשידור מהנחיית מהדורת חדשות כאן 11

אריק זיו ויזר

חשיפה:האם הועידה תידחה

אריק זיו ויזר

העולם הערבי מתעניין בבחירות בליכוד

אריק זיו ויזר

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

שמחי : "ואהבת לרעך כמוך"

עינר אביב
דילוג לתוכן