24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אחרי חוק מופז צריך חוק אדלר – יומן פוליטי – אריק זיו

מנהיגי הליכוד מתאבדים סדרתיים,משולש שיקום הליכוד “נשים,צעירים,וותיקים, רמון: ללכת עם להרגיש בלי, המשימה של אריה דרעי חוק אדלר
לחוקי המשילות יש להוסיף חוק נוסף שייקרא “חוק יועצי המפלגות”. שכן, בשנים האחרונות אנו עדים למציאות בה היועצים האסטרטגים, כמו אדלר וארד, מהווים במידה מסוימת סכנה לדמוקרטיה. אין להם אידיאולוגיה ומה שמנחה אותם הוא אך לא הירוק הנכון – לא הירוק של איכות הסביבה אלא הירוק של הדולר, ואם לא דולר אז אירו ואם לא יורו אז גם שקלים הם טובים. שהרי, לצורך זאת אין להם בעיה לשרת את המריונטה גם אם בתקופה שאין בחירות היא לא משלמת מחיר מלא על השרות. כזכור, אדלר קיבל את החברות הממשלתיות רק בגלל החברות עם שרון – בשל הייעוץ האתרוגי. ברור לכל כי המשרד של אדלר נבנה ממערכת היחסים עם שרון. היום זה כבר לא חברות. היום זה בנוי על יעוץ למריונטה – ציפי לבני. מבחינתם של אדלר וארד לעזאזל המדינה העיקר הדולר. האבסורד הוא שארד מסוגל להוביל את המדינה להתנתקות ארורה ואחרי כן ללכת לייעץ לתושבי יש”ע שבמידה ותוכניתו תגרום עור וגידים יעמוד בראש הצוות האסטרטגי כיצד לגרש אותם מהבית שלהם. לכן נתניהו צריך לחוקק את חוק יועצי המפלגות” או בשמו האחר חוק “הייעוץ האסטרטגי” – מי שיעץ למפלגה ו/או מועמדה לראשות הממשלה אינו יכול לייצג את הגופים- חברות ממשלתיות בתקופת הכהונה של ראש הממשלה הנבחר. 

חיים רמון
 כאשר נפגש רמון עם גדעון סער במסדונות הכנסת בשבוע שעבר עקץ סער את רמון ושאל אותו : כך פורשים? כאשר אני אפרוש אותי לא תראה אותי בפוליטיקה. שר החינוך התכוון מן הסתם להטיל ביקורת על כך שרמון הודיע על פרישה אבל נכון לכל עת לחזור למערכה. אך רמון לא פרש. רמון רוצה לעשות לביתו כאשר הוא באופוזיציה אך היה וקדימה תיכנס לקואליציה, רמון רואה את עצמו שר בכיר. יתר על כן, בסתר ליבו לא מוותר רמון על ההזדמנות לרוץ לראשות הממשלה. היום זה נראה רחוק אך לי זה ברור שיום אחד למדינת ישראל יהיה מועמד לראשות ממשלה שהטריד מינית, משנה הוא כבר היה לאחר שהורשע. 

אריה דרעי
 דחו לו את הכניסה לשרות הציבורי בשנה. לא נורא. אם הפעילות הציבורית זורמת בעורקיו אני מציע כי לא ימתין ויצא לדרך כבר עכשיו. דרעי היקר, הקם תנועה חוץ פרלמנטארית ודאג לגשר בין חרדים לחילונים, בין שמאלנים לימנים. תוכל להוביל והוריד את הקיטוב שפושט בחברה הישראלית. השרות הציבורי הוא לא רק משרת המיניסטר ו/או החברות בכנסת. אל תלמד מחברך הנזכר למעלה חיים רמון שכל מהותו זה השררה, למד מלובה אליאב שלאחר שפרש מהפוליטיקה עשה לעמו בחינוך, אריה לך עשה לעמך ואלוהים יהיה עמך.

 מנהיגי הליכוד אתם מתאבדים סדרתיים. 

חלקכם היה בממשלתו של מגרש היהודים אריאל שרון, מכרתם את דרכם בתמורה לשררה, אך לימדו מהעבר והטעויות שלכם. אל תחיו את הרגע, כי הרגע של היום הוא בית הקברות של מחר. ראו כיצד שרון הרס אתכם. נתניהו עסוק בהנהגת המדינה ואילו המפלגה היא לא בראש סדר העדיפויות שלו. אולי בצדק. אך האחריות היא שלכם – אל תאשימו אף אחד כאשר ניפול מהשלטון כי נרדמתם בשמירה. בבחירות כולכם קיטרתם נגד התנהלות של נתניהו ורובכם בשיחות סגורות אמרתם שנתניהו עלה לליכוד ב6 מנדטים. זיכרו את 12 בקדנציה האחרונה. זה יכול לחזור, לכן שימרו על המפלגה כי המסגרת חשובה. דעו לכם שהיום המפלגה מנוהלת ללא אגף צעירים. מפלגה/תנועה אשר אין בה צעירים אינה שווה מאום ואיני מדבר על חבורת הצעירים שקיימת היום, כבר אמרתי בעבר כי הצעירים האלה שווים כקליפת השום, אלה דור של צעירים בגיל אך זקנים ברוח, זהו דור העושה לביתו לפני שעושה למדינה שלו והמפלגה שלו. אין אגף נשים. מאז שהודחה מרים מסרי לא מונתה לאגף נשים אף אישה, אין פעילות של נשים במפלגה, וראינו בבחירות את החשיבות של הקול הנשי. 

הוותיקים 

ראינו כי יש כח לגימלאים במדינה. מדוע הליכוד לא מאמץ את הגימלאים ופותח אגף לגימלאים? אין ספק כי מי שישקיע במשולש של נשים, צעירים וותיקים, יזכה למנת מנדטים בבחירות הבאות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איש הקדנציה בכנסת/ מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

אין בחירות אבל !

אריק זיו ויזר

פאטה מורגנה בליכוד

אריק זיו ויזר

החייל,החתרן,והאוטיסטים הפוליטים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

היכן הופיע יועץ הסתרים של נתניהו? – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מחשבות על ציפיות מחברי הממשלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן