19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אז למה לבחור בצחי ?

בעוד כ-3 ימים יבחרו חברי מרכז הליכוד את המועמד שלהם ליו”ר המוסד העליון של התנועה.
מי שמכיר אותי ואת הפעילות שלי בתנועה יודע שאני פועלת ללא מטרות חומריות ומתוך אינטרס אחד בלבד : לשמור על המעמד של רוה”מ נתניהו, כמי שלעניות דעתי, היחיד בעת הזו שיכול להביל את ארצינו הקטנטונת והמוקפת אויבים מכל עבר.
לשם כך יו”ר המרכז שייבחר צריך להיות זה שיעמיד מאחורי רוה”מ תנועה חזקה, יציבה, והכי חשוב: מאוחדת.
יש לי כבוד לכל המועמדים, אך אני מאמינה שהיחיד שמסוגל לנהל את המוסד העליון של התנועה באופן כזה הוא חה”כ צחי הנגבי שבין היתר כיהן בעבר משך 2 קדנציות כיו”ר מרכז ועשה זאת בהצלחה יתרה.
ישנם מי ש”זוכרים” לצחי את המעבר לקדימה.
זה המקום לציין כי צחי הנגבי שילם מחיר כבד על היותו חבר נאמן אשר כל “חטאו” היה שכאדם טוב, ולא אופורטוניסט דאג קודם כל לחבריו מתנועת הליכוד וביקש להחזיר עטרה ליושנה.
הנגבי, להצעתו של אריק שרון, שהיה איתו בקשר אישי עמוק. מסיבה זו בלבד ולא משום מניע אידאולוגי עבר לקדימה , ומשום כך, היה צחי היחיד מבין אותם אנשים שעברו לקדימה, שביום בו עזב את תנועת הליכוד הודיע כי המנדט שלו בכנסת שייך לתנועת הליכוד ופרש מהכנסת.
בכל הזדמנות ועל כל במה שדיבר , דאג הנגבי לאינטרסים החיוניים של המחנה הלאומי והיה נאמן לדרך הליכוד.
לא בכדי נתניהו כרוה”מ ב 2009 עשה צעד שלא נעשה קודם לכן בהסטוריה הפרלמנטרית של מדינת ישראל והפקיד את הועדה החשובה ביותר – ועדת החוץ והביטחון בידי לא אחר מאשר איש האופוזיציה צחי הנגבי עליו סמך יותר מכל אחד אחר.
צחי הנגבי חזר אלינו לתנועת הליכוד והוכיח ומוכיח לאורך כל הדרך את היותו נאמן לדרך הליכוד ,לערכים שקיבל מבית ולרוה”מ בנימין נתניהו.
במזרח התיכון אין זמן ואפשרות לניסויים ותהיות….
צחי הנגבי שחי ונושם כבר שלושה עשורים את העניינים הבוערים ביותר במדינת ישראל,
נחשף מדי יום ביומו לדילמות המדיניות, הצבאיות והמודיעיניות העומדות לפתחנו,
בנושא המדיני-ביטחוני כמנהל לשכת ראש הממשלה, כשר המשפטים, כשר לביטחון הפנים, כשר המופקד על הדיאלוג האסטרטגי עם ארצות הברית, כשר האחראי על השירותים החשאיים וכיושב-ראש ועדת החוץ והביטחון.
לאורך כל הדרך צחי הנגבי פעל כדי לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון , עמד בראש האנדרטה של ימית, היה בין הבודדים שהתנגדו לתוכנית הגירוש מגוש קטיף ועמד איתן על עמדתו ,הצביע נגד בכל ההצבעות שהתקיימו בממשלה, סירב להענות לבקשתו של שרון להימנע, וקרא למתפקדי הליכוד להצביע במשאל המתפקדים נגד ההתנתקות .
באוגוסט 2003 כשר לביטחון פנים פתח את הר הבית לביקור יהודים לאחר 3 שנים בהם רגל יהודית לא דרכה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי והיה סגור בהוראת ערפאת.
למרות איומי הוואקף והמוסלמים, למרות ההתנגדות בכנסת ועל אף החששות בשב”כ ובמשטרה הנגבי לא נרתע ולא התקפל!
צחי הנגבי – נותן לי מענה בהגינותו , ביושרו , ובדרכו.
בכל הזדמנות בה שמעתי את צחי מדבר בעניין הבחירות הקרובות כמו גם בכל נושא אחר, דבק ב: ” ואהבת לרעך כמוך ” כלפי חבריו ו/או יריביו הפוליטיים , והטיף לאחדות .
כזה אדם צריך רוה”מ מאחוריו.
יו”ר מרכז שיאחד את התנועה ויבטיח שמירה על האיזון כפי שהושג ע”י הצעת הפשרה בבחירות האחרונות.
לרוה”מ מגיע שיעמוד לצידו מי שביחסיי אמון מוחלטים איתו ונטולי כל אלמנט של חתרנות, כזה הוא צחי הנגבי , המועמד שלי ליו”ר מרכז הליכוד!

שירה שפיר, פעילת ליכוד מרכזית, מנמקת בבטחה מדוע יש להצביע לצחי הנגבי לראשות מרכז הליכוד


בעוד כ-3 ימים יבחרו חברי מרכז הליכוד את המועמד שלהם ליו”ר המוסד העליון של התנועה.מי שמכיר אותי ואת הפעילות שלי בתנועה יודע שאני פועלת ללא מטרות חומריות ומתוך אינטרס אחד בלבד : לשמור על המעמד של רוה”מ נתניהו, כמי שלעניות דעתי, היחיד בעת הזו שיכול להביל את ארצינו הקטנטונת והמוקפת אויבים מכל עבר. לשם כך יו”ר המרכז שייבחר צריך להיות זה שיעמיד מאחורי רוה”מ תנועה חזקה, יציבה, והכי חשוב: מאוחדת.יש לי כבוד לכל המועמדים, אך אני מאמינה שהיחיד שמסוגל לנהל את המוסד העליון של התנועה באופן כזה הוא חה”כ צחי הנגבי שבין היתר כיהן בעבר משך 2 קדנציות כיו”ר מרכז ועשה זאת בהצלחה יתרה. 

 

ישנם מי ש”זוכרים” לצחי את המעבר לקדימה. זה המקום לציין כי צחי הנגבי שילם מחיר כבד על היותו חבר נאמן אשר כל “חטאו” היה שכאדם טוב, ולא אופורטוניסט דאג קודם כל לחבריו מתנועת הליכוד וביקש להחזיר עטרה ליושנה.הנגבי, להצעתו של אריק שרון, שהיה איתו בקשר אישי עמוק. מסיבה זו בלבד ולא משום מניע אידאולוגי עבר לקדימה , ומשום כך, היה צחי היחיד מבין אותם אנשים שעברו לקדימה, שביום בו עזב את תנועת הליכוד הודיע כי המנדט שלו בכנסת שייך לתנועת הליכוד ופרש מהכנסת. בכל הזדמנות ועל כל במה שדיבר , דאג הנגבי לאינטרסים החיוניים של המחנה הלאומי והיה נאמן לדרך הליכוד. לא בכדי נתניהו כרוה”מ ב 2009 עשה צעד שלא נעשה קודם לכן בהסטוריה הפרלמנטרית של מדינת ישראל והפקיד את הועדה החשובה ביותר – ועדת החוץ והביטחון בידי לא אחר מאשר איש האופוזיציה צחי הנגבי עליו סמך יותר מכל אחד אחר. צחי הנגבי חזר אלינו לתנועת הליכוד והוכיח ומוכיח לאורך כל הדרך את היותו נאמן לדרך הליכוד ,לערכים שקיבל מבית ולרוה”מ בנימין נתניהו. במזרח התיכון אין זמן ואפשרות לניסויים ותהיות….צחי הנגבי שחי ונושם כבר שלושה עשורים את העניינים הבוערים ביותר במדינת ישראל,נחשף מדי יום ביומו לדילמות המדיניות, הצבאיות והמודיעיניות העומדות לפתחנו,בנושא המדיני-ביטחוני כמנהל לשכת ראש הממשלה, כשר המשפטים, כשר לביטחון הפנים, כשר המופקד על הדיאלוג האסטרטגי עם ארצות הברית, כשר האחראי על השירותים החשאיים וכיושב-ראש ועדת החוץ והביטחון.לאורך כל הדרך צחי הנגבי פעל כדי לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון , עמד בראש האנדרטה של ימית, היה בין הבודדים שהתנגדו לתוכנית הגירוש מגוש קטיף ועמד איתן על עמדתו ,הצביע נגד בכל ההצבעות שהתקיימו בממשלה, סירב להענות לבקשתו של שרון להימנע, וקרא למתפקדי הליכוד להצביע במשאל המתפקדים נגד ההתנתקות .באוגוסט 2003 כשר לביטחון פנים פתח את הר הבית לביקור יהודים לאחר 3 שנים בהם רגל יהודית לא דרכה במקום הקדוש ביותר לעם היהודי והיה סגור בהוראת ערפאת. למרות איומי הוואקף והמוסלמים, למרות ההתנגדות בכנסת ועל אף החששות בשב”כ ובמשטרה הנגבי לא נרתע ולא התקפל! 
צחי הנגבי – נותן לי מענה בהגינותו , ביושרו , ובדרכו.בכל הזדמנות בה שמעתי את צחי מדבר בעניין הבחירות הקרובות כמו גם בכל נושא אחר, דבק ב: ” ואהבת לרעך כמוך ” כלפי חבריו ו/או יריביו הפוליטיים , והטיף לאחדות .כזה אדם צריך רוה”מ מאחוריו.יו”ר מרכז שיאחד את התנועה ויבטיח שמירה על האיזון כפי שהושג ע”י הצעת הפשרה בבחירות האחרונות. לרוה”מ מגיע שיעמוד לצידו מי שביחסיי אמון מוחלטים איתו ונטולי כל אלמנט של חתרנות, כזה הוא צחי הנגבי , המועמד שלי ליו”ר מרכז הליכוד!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל כץ: “מברך על מינוי כחלון”

אלי חזן

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן

*הליכוד זה לא ‼️רק יש”ע*

משה סבח

מעוז צורי ליכודי

בחירות חדשות למרכז

דניאל נחמיה

הכירו את המועמדת : קרן ברק

אריק זיו
דילוג לתוכן