19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

אושר מינויו של צחי פישביין ליו”ר המועצה להסדר ההימורים בספורט

ועדת המינויים בראשות השופטת טנה שפניץ הודיעה היום על אישורו של רו”ח צחי פישביין לתפקיד יו”ר המועצה להסדר ההימורים בספורט בישראל. שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, עדכנה הבוקר את פישביין על החלטת הוועדה וברכה אותו.
רו”ח פישביין הקים וניהל את רשת “אופיס דיפו” בישראל במשך 15 שנה ופרש מתפקיד זה במהלך השנה שעברה. בשירותו הצבאי שימש טייס קרב בחיל האוויר והשתחרר בדרגת רב סרן.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת:
“אני בטוחה שהמינוי הראוי הזה יקדם את הספורט בישראל. צחי פישביין הוא מנהל מנוסה שיידע לתרום מניסיונו ומיכולותיו הגבוהות לטובת כלל עולם הספורט, בעיקר בתקופת משבר כלכלי וחוסר ודאות”.

יו”ר המועצה להסדר ההימורים בספורט הנכנס, רו”ח צחי פישביין:
“הספורט הוא מרכיב משמעותי בחיינו. מטרת המועצה היא להעמיד את האמצעים הדרושים לקידום ולהצלחת הספורט בישראל, לתרום להישגי הספורטאים ולהשרשת תרבות הספורט בחברה כולה. אני מודה לשרה לבנת על האמון שניתן בי. אעשה את כל מה שצריך להצלחת כולנו במשימה הגדולה, למען הספורט בישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דברי בוגי היום בטקסים לזכר רבין

אריק זיו ויזר

השר ארדן וחוק האריזות

אריק זיו ויזר

“גם באספלט יש אידיאולוגיה”

אריק זיו ויזר

אדלשטיין נלחם בגורמים אנטי ישראליים בפייסבוק

אריק זיו ויזר

חוק ההסדרים 2009: מדיניות המכוונת להעמקה שיטתית של פערים

אריק זיו ויזר

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן