22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

אושר בכנסת: חיילי מילואים יזכו למלוא התגמול שמעביר הביטוח הלאומי למעבידים

ועדת העבודה קבעה: משרת המילואים יקבל את התשלום שהעביר המוסד, גם אם התשלום גבוה ממשכורתו הרגילה. יו"ר הוועדה ח"כ חיים כץ: "זו סיבה נוספת לעשות מילואים".

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ חיים כץ (ליכוד),  אישרה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק של חברי הכנסת גדעון עזרא (קדימה), איתן כבל (עבודה), אורי אורבך (הבית היהודי) ויעקב כץ (האיחוד הלאומי).

לפי ההצעה, לא רק שמעביד יחויב לשלם לעובד שיצא לשירות מילואים את אותו השכר שאמור היה העובד לקבל אילולא נקרא לשירות, אלא שבמקרים בהם חזר עובד משירות מילואים,  והמוסד לביטוח לאומי העביר למעבידו תשלום העולה על שכרו הרגיל (למשל: במקרים בהם מתקבל תגמול על שירות בסופי שבוע, בעוד שאותו עובד לא נוהג לעבוד בסופי שבוע) – יחויב המעביד להעביר גם תשלום זה לעובד, ולא ישלשלו לכיסו.

במידה והביטוח הלאומי יעביר למעביד סכום הנמוך ממשכורתו של העובד – יספוג המעביד את ההפסדים.

בתלוש המשכורת יציין  המעביד באופן ברור ושקוף את ביצוע התשלום.

 

ח"כ חיים כץ (ליכוד) וח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו) בירכו על אישור הצעת החוק, במיוחד לנוכח הפרסומים האחרונים על פיטורי עובדים המשרתים ימים רבים במילואים.

ח"כ כץ: "הוועדה בראשותי תוסיף לחוקק חוקים ולאשר תקנות המיטיבים עם חיילי צה"ל ומשרתי המילואים".

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: מוטרד מהכרסום לגבי ירושלים

אריק זיו ויזר

ועדת הכלכלה אישרה – האלכוהול מתרחק יותר מבני הנוער

אריק זיו ויזר

נתניהו וליברמן: הליכוד ביתנו

אלי חזן

יריב לוין: "זועבי בכנסת? שערורייה"

אריק זיו ויזר

פרשת ילדי תימן נפתחת מחדש

אריק זיו ויזר

ח"כ יולי אדלשטיין ליבני צינית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן