18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

אופצית ממשלת חרום?/מאת יעקב בן חורין

האם נתניהו בדרך לממשלת חרום, כבר היום לאחר ההתקפה של ברק, על ליבני – מופז, מתחיל לחץ בתקשורת על מצב חרום, מצב המצריך ממשלת חרום.
נשאלת האם נתניהו יעמוד בלחץ ציבורי שיופעל עליו, מקור בלשכתו אמר כי נתניהו נחוש שלא להכנס לממשלה.
בכיר בליכוד אמר לליכודניק יש לי תחושה לא טובה,נתניהו עלול להתפתות ולהיכנס לממשלה החדשה, שתוגדר כממשלת חרום, ובכך לגרור את הליכוד כמפלגה הנגררת אחרי קדימה.
בהמשך כתבה מY-NET בכירים בליכוד במגעים להקמת ברית עם ש"ס

בכירים במפלגה מקיימים בימים האחרונים מגעים אינטנסיבים עם בכירי המפלגה החרדית במטרה למנוע בכל דרך ממנצח הפריימריז בקדימה להרכיב ממשלה חדשה. ובעבודה – ביקורת על התבטאויותיו של אהוד ברק כלפי ציפי לבני

אטילה שומפלבי פורסם: 15.08.08, 02:37

בכירים בליכוד מקיימים בימים האחרונים מגעים אינטנסיבים עם בכירים בש"ס בניסיון למנוע בכל דרך הרכבת ממשלה חדשה לאחר הפריימריז לראשות קדימה. גורמים במפלגה אמרו אמש (ה') כי יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, שומר מרחק מכוון מההתקוטטות הפוליטית סביב הפריימריז וכי רוב המאמצים מכוונים כלפי חברי הכנסת של ש"ס וגורמים המקורבים למנהיגה הרוחני של המפלגה, הרב עובדיה יוסף, ומעורבים בנעשה במועצת החכמים.

רק פוליטיקה

פתאום ברק נזכר לזלזל בלבני / אטילה שומפלבי

כבר חודשים שאהוד ברק מסתובב עם תחושה ששרת החוץ היא בובה על חוט, "פוליטיקאית במשקל נוצה". אז איפה הוא היה עד עכשיו? כמו תמיד, הבעיה של יו"ר העבודה היא התזמון – עכשיו "סבלנותו פקעה". ואולי זה קשור לתחושה שאין מנוס מבחירות כלליות?
לכתבה המלאה

מטרת המגעים היא לשכנע את אנשי ש"ס לא להצטרף לממשלה חדשה שינסה להקים היו"ר החדש של קדימה. במסגרת המאמצים מעוניינים בליכוד ליצור ברית עם המפלגה החרדית, בדומה לזו שהיתה קיימת בין שתי המפלגות בעבר.

בכירים בליכוד אמרו כי לנוכח ההתבטאויות של יו"ר העבודה, השר אהוד ברק, בימים האחרונים – ייתכן שיהיה צורך לבחון גם את האפשרות לפעול מול העבודה בניסיון לשכנעה ללכת לבחירות ולא להצטרף לממשלה חדשה. "עם אהוד ברק אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, אולם המטרה המרכזית היא להוביל לבחירות בפברואר או במרס", אמר בכיר במפלגה ל-ynet.

במקביל, מפעילים חלק מבכירי הליכוד לחץ על נתניהו שלא להתפתות להיכנס לממשלת חירום. בשלב זה נתניהו שולל אפשרות כזו, אולם יש בליכוד מי שחושש שלאחר הפריימריז בקדימה, תיתכן אווירה שתקדם מגעים להקמת ממשלת חירום בשל "הסכנות הביטחוניות".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המלצת ליכודניק : אתיקה וביקורת בשירות הציבורי בישראל

אלי חזן

שתיקת הצבועים

אריק זיו ויזר

הנגבי: נתניהו בשל להסכם עם הפלסטינים

אלי חזן

עינב גלילי מגיבה על סיורה בשומרון : "אני לא יודעת מאיפה להתחיל"

אלי חזן

השר הפופולארי : יעלון

אלי חזן

ביטול חזקת הגיל הרך בגירושין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן