23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

אוירה תוססת בכינוס מועצת צעירי הליכוד

מי יצא באמצע? למי קראו שמאלן? בחוץ היה קר אך באירוע היה חם מאוד

 

 

בפאנל ייחודי שהתקיים בתחילת השבוע במעלה אדומים, הגיעו צעירים וגם וותיקים לשמוע נושאים שהיו על סדר היום ובהם: חיזוק ההתיישבות, חיזוק ההרתעה והחמרת הענישה וכמובן, זכו המשתתפים לשמוע את המתמודדים לתפקיד יו”ר מרכז הליכוד. מעבר למינגלינג, לכיבוד המפנק ולכתבים שהגיעו לסקר את האירוע, הכינוס סיפק מבט על המתמודדים לתפקיד הנכסף.

 

לפני הפאנל עלה לנאום סגן ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח שהזכיר שסניף מעלה אדומים ידע לעבוד קשה בזמן הבחירות אך לא זכה לקצור את פירות תנופת הבניה ומחה כנגד שנים של הקפאה.

panel_merkaz

 

 

ראשון לנאום היה שר הרווחה חיים כץ שפרס את משנתו ותיאר את דרכו בתנועה וכשהזכיר כץ את דרכו המשותפת בעבר לעמיר פרץ ו”עם אחד” צעק אחד האורחים מאחור “אתה שמאלן” אך מהר מאוד הושתק על ידי האורחים האחרים וע”י מנחה הפאנל מיכאל יצחקוב שמכהן גם כיו”ר הועד המנהל של צעירי הליכוד.
כץ הזכיר שהוא ידע גם להתנגד לנתניהו בזמנו כשהונחה על השולחן תכנית ויסקונסין ובעיקר הדגיש את היכולת שלו להוביל מהלכים משמעותיים.

 

 

כשסיים את נאומו המשיך כץ החוצה ולא נשאר לשמוע את המתמודד שעלה לנאום אחריו: חבר הכנסת ויו”ר ועדת הפנים דודי אמסלם. אל חיים כץ הצטרפו מספר משתתפים שיצאו אף הם וביניהם גם יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין.

 

לאחר מכן עלה לנאום יור” ועדת הפנים, ח”כ דודי אמסלם שפרס את משנתו והדגיש כי המניע מאחורי עשייתו הוא הרצון לעשייה חברתית. אמסלם סיפר כי בניגוד לכץ, הוא לא “הגיע לליכוד” הוא “נולד בליכוד” ולמעשה מכהן כחבר מרכז קרוב ל-30 שנה.

בנוסף על כך הדגיש אמסלם את פעילותו לביטול המע”מ על תרופות בסל התרופות, על העלאת יהודי אתיופיה לארץ ועל חיזוק הסניפים. במהלך דבריו נאלץ לא פעם לעצור בעקבות תומכים שהחלו לשיר בשבחו. ונראה היה כי בניגוד לכץ, אמסלם יצא מנצח לא רק בקרב הצעירים וחברי המרכז אלא בעיקר בזכות הדרך בה הוא נוהג עם מכריו ותומכיו. באמצע נאומו הגיע השר יובל שטייניץ לאולם והביע את תמיכתו באמסלם שהחזיר לו “אתה חבר אמיתי”.

 

את האירוע כיבדה בנוכחתה גם חברת הכנסת נאוה בוקר ודמויות מפתח נוספות במרכז הליכוד.

בלט בהיעדרו ח”כ צחי הנגבי. מי שמעוניין לנצח קרב, חייב להגיע לכל במה ולהלחם בכל זירה בטח ובטח כשמדובר באירוע עם סיקור תקשורתי.

 

נראה שהדרמה האמיתית רק החלה. בסוף האירוע נשמעו בקרב חלק מהצעירים קריאות בגנות הנהגת צעירי הליכוד הנוכחית וימים יגידו אם החבירה של יו”ר הצעירים לשר חיים כץ הייתה מהלך נבון או לא. כך או כך כבר היום ישנם צעירים הסולדים מהחלטה זו בגלל שיו”ר מכהן אמור לייצג את כלל המערכת ולא רק את רצונו האישי.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשיאות ועידת צעירי הליכוד: ניהול מרכזי צעירים, טיפוח קשרים עם משרדי ממשלה רשויות מקומיות ונדל”ן

Gilad Trugbild

הבחירות לוועד המנהל צעירי הליכוד : פניה לבית הדין של הליכוד

אריק זיו ויזר

המירוץ ליו”ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

נילי פיצ’ון עושה סדר

Gilad Trugbild

עוז לביטן בקואליציה

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן