18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי הכנסת

אוחנה בעמדה קדמית להתמנות לסגן שר

סגן שר הבינוי ז’קי לוי יחזור בעוד פחות משבועיים ללשכת ראש העיר בית שאן, לליכוד מגיע מינוי של סגן שר במקומו. בבורסת השמות מוביל אמיר אוחנה

 

אז ברכות לאסנת מארק שתיכנס בקרוב לכנסת במקומו של ז’קי לוי. לראש הממשלה נתניהו עומדת במקביל האופציה למנות סגן שר במשרד הבינוי במקומו. הדבר נובע מההסכמים אליהם הגיעו מפלגות הקואליציה עם הקמת הממשלה. אין ביטחון שנתניהו ירצה למנות סגן שר. אחרי ככלות הכל, לא מעט חברי כנסת בסיעה רואים את עצמם מועמדים וייתכן שהוא לא ירצה להיכנס לקלחת האגו.

אך אם יחליט נראה כי לאמיר אוחנה יש את הסיכויים הטובים ביותר להתמנות. נעזוב לרגע את העובדה שנתניהו מאוד מעריך את אוחנה. כשאוחנה הושבע כח”כ נתניהו היה זה שדיבר בשבחו לפני ההשבעה. חוק הלאום, אשר נתניהו העמיד את אוחנה לעמוד בראשות ועדת המשנה, קירבה בין השניים מאוד ואמיר הפך לאיש אמונו. יותר מכך, לראש הממשלה חשוב לסמוך על אנשים איכותיים. אוחנה מייצג את הליכוד החדש והטוב : כזה שלא מתבייש בעמדותיו אך מצד שני יודע להביע אותן בצורה מעוררת הערכה.

 

אחת הח”כיות מהספסלים האחוריים שחושקת בתפקיד אמרה לליכודניק : “אני מאוד רוצה את התפקיד. אני חושבת שאני מתאימה מאוד אבל אני יודעת שלאוחנה סיכויים טובים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הממשלה תעניק מימון שנה אקדמאית חינם לחיילים משוחררים מהפריפריה.

אריק זיו ויזר

פרשת בוא -מאמינים בשקרים של עצמנו : “הֲטֶרֶם תֵּדַע, כִּי אָבְדָה מִצְרָיִם”

עינר אביב

נשיא יוון ליו”ר הכנסת: “ישראל היא דמוקרטיה אמיתית”

אריק זיו ויזר

התקציב עבר. אורן חזן שוב הוציא עצמו מהכלל

עינר אביב

נאום ח”כ אופיר אקוניס בדיון בהצגת והשבעת הממשלה.

אריק זיו ויזר

אכן דיפלומט

עומר אריכא
דילוג לתוכן