24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

אדי הנצחון של נתניהו

אלופה חדשה בישראל,אשכנזי נכשלתי, אחים עופר מכרו את נשמתם בעבור חופן דולרים,ועידת ליכוד בפתח,

נתניהו
אין ספק כי השבוע שחלף היה טוב לנתניהו, נתניהו חזר השבוע כאשר אדי הניצחון מרחפים באוויר כעת המטרה היא כיצד לשמר את ההישגים. כלוחם נתניהו יודע כי יותר קל להפתיע את היריב בקרב, אך יותר קשה לשמור על היעד!!!.
גם הסקרים מעידים על העלייה בתמיכה בנתניהו ואפילו עיתון הארץ לא יכל להתעלם ופרסם אמש שישנה עלייה דרמטית של 13% בתמיכה בנתניהו וכי ביקור ראש הממשלה בוושינגטון מזכה אותו בשביעות רצון אצל 51% מהציבור, לעומת 38% בלבד לפני כחודש.
ומנגד, ציפי לבני מוכיחה שוב כי היא מנהיגה של מפלגה שהפלגנות הינה האידאולוגיה שלה, והשררה דרך החיים בה.
גם לאחר הנאום האמיץ של נתניהו בו הוא מסכים ל 2 מדינות, מסכים שגושי ההתיישבות יישארו  במסגרת ההסכם. ליבני עדין לא מרוצה. לה זה לא מספיק. הרי פרט לכיסא ראש הממשלה שום דבר לא יספק את לבני.
אין לי בעיה עם המוטיבציה של לבני רק מדוע עם ישראל צריך לשלם.
מתברר כי יש ציר חדש במזרח התיכון של מתנגדי תהליך השלום: העבודה, קדימה והחמאס.
אלופה בצה”ל

הרמטכ”ל הודיע על מינוי אלופה ראשונה בצה”ל תת אלוף אורנה ברביאי תועלה לדרגת אלוף,מי שהובילה את הדרישה למנות את ברביבאי לדרגת אלוף הייתה חברת הכנסת מירי רגב (ליכוד), שבעצמה הייתה חברה במטה הכללי של צה”ל ושימשה כדוברת צה”ל.

מירי רגב אמרה שהיא מברכת את שר הביטחון והרמטכ”ל על ההחלטה , מירי הוסיפה, “זו החלטה ראויה ונכונה. כולי תקווה שמינויה של אורנה ברביבאי ישבור את תקרת הזכוכית שהייתה קיימת עד כה במטה הכללי בצה”ל. ישנן עוד קצינות רבות שראויות להיות בשנים הבאות במטכ”ל”.

אשכנזי
הרמטכ”ל היוצא אשכנזי מאכזב. ההכרזה שלו כי נכשל בנושא שליט מעידה כי הוא מצטרף לשורת העסקנים הקטנים. אם נכשלת אדון אשכנזי מדוע נשארת בתפקיד כל כך הרבה זמן??? יתר על כן מדוע ניסת כ”כ שיאשרו לך עוד שנה של שרות, האם הכוונה שלך הייתה לקבל עוד שנת כישלון.?
עופר גייט
השבוע פורסם כי ארה”ב הטילה סנקציות על חברת האחים עופר שניהלה קשרים עסקיים עם אירן ובכך הפרה את החוק בארה”ב בנושא החרם על אירן, מאד אירוני ומוזר אך בעיקר מצער שדווקא ישראלים נתפסים בסחר עם האיראנים, מתברר כי בארה”ב יש חוק נגד חברות הסוחרות עם אירן. באירופה יש חוק. אך בישראל אין גרגר של חוק!!, מדינת ישראל חייבת לחוקק חוק בנושא ויפה שעה אחת קודם.

ועידה ליכוד בפתח
כאשר נתניהו רצה לדחות את הועידה חששו רבים כי בתקופה זאת נהייה בתקופת בחירות, ואז לא תוכל להתקיים ועידה. אך כפי הנראה חשש זה לא יתגשם מכיוון שממשלת נתניהו מתייצבת וכל המערכת הפוליטית מבינה כי אין בחירות בפתח ומסתמן שהליכוד לקראת ועידה.
כעת תנועת הליכוד צריכה להתבסס ולהתחדש. אין ספק שהועידה הקרובה תוכיח למי באמת יש כוח ומי אצלו רק דיבורים.

המתפקדים החדשים של הדו גלגלי חוגגים
השבוע מטרו חגגה 30 שנה באירוע מפואר ומושקע באנגר 13.
הקהל הרב שגדש את האירוע שכלל צעירים, סטודנטים, רוכבי דו גלגלי, חובבי התחום ועוד. מוכיח כל פעם מחדש שמדובר בציבור גדול מאד וחשוב . טוב שנבחרי הציבור שלנו הבינו את הכוח הפוליטי הפוטנציאל ופקדו את האירוע ולכן הופיעו שם יו”ר שדולת הדו גלגלי בכנסת ח”כ כרמל שאמה יו”ר ועדת כלכלה,ח”כ אלכס מילר יו”ר ועדת החינוך,ח”כ חיים כץ יו”ר ועדת הרווחה,ח”כ פאינה קירשנבאום, סגנית השר גילה גמליאל ,סגן השר איוב קרא,סגן יושב ראש הכנסת דני דנון, ח”כ רוברט טיבייב מקדימה, יועץ ראש הממשלה גבי קדוש,ח”כ לשעבר צחי הנגבי,יועץ שר החוץ אבי אבו חצירא, מכל המפלגות בכלל ונציגות גדולה של חברי כנסת מהליכוד בפרט.
הקהל הרב קיבל את שר התחבורה בחמימות רבה. ישראל כץ נשא דברים וציין כי הוא נתון תחת הרושם של ציבור חם מגובש ומלוכד, ואמר כי משרדו פועל למען הבטיחות של הרוכבים הדו-גלגליים, והרכב הדו-גלגלי הוא צורך חיוני במדינה כפתרון לגודש התנועה, לחניה ולבעיית זיהום האוויר
החגיגה בהחלט היתה מרשימה ביותר אך מרשים היה יותר לראות את כמות האנשים והחבורה הגדולה שמוביל ניסים בנימין שפקד 3000 רוכבים לליכוד!!
אין ספק כי ניסים לא רק מנהיג הדו גלגלי. הוא גם הנשמה של הרוכבים בישראל ומצליח להפתיע אותנו בכל פעם מחדש

 

 


 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי מלכת המרכז

אריק זיו ויזר

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר

מול V15 יוסי חביב

אריק זיו ויזר

מרכז או מתפקדים זאת השאלה

אריק זיו ויזר

לבני עולה ומעמד האישה יורד – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

נתניהו לוחץ או לחיץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן