32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
תמר הר פז

אבא זה לא כספומט

ישנן כל כך הרבה נשים אמוניות, לאומיות, יהודיות, שמאמינות שכבוד האישה ומעמדה לא יושג על ידי פגיעה בגברים ובמוסד המשפחה. נשים שלא רק מאמינות, אלא גם יודעות שגברים אינם אויב

בין המשפטים המיוחסים לישו, מייסד הנצרות נמצאים המשפטים: "לא באתי להטיל שלום, כי אם בחרב. כי באתי להפריד איש מאביו ובת מאמהּ וכלה מחמותה." (האוון גיליון ע"ש מתי)  "איש כי יבוא אלי ולא ישנא את אביו ואת אמו ואת אשתו ואת בניו ואת אחיו ואת אחיותיו ואף את נפשו — לא יוכל להיות תלמידי. " (האוון גיליון ע"ש לוקס).

ובאמת, הנצרות, בניגוד ליהדות, עוינת לתא המשפחתי, והעולם הנוצרי כולו היה בית הגידול של האידיאולוגיות העוינות למשפחה: מהקומוניזם  המעודד ילדים להלשין על הוריהם,  ועד תנועת ה"היפים" אשר בשמה של אהבה חופשית קוראת תגר על מוסד הנישואים. ומאותו בית יוצר בדיוק באה האידיאולוגיה הפמיניסטית הרדיקלית המעודדת נשים להביט על בעליהן ועל ילדיהן כמי שמדכאים אותן ומפריעים להן לממש את עצמן.

מתוך האידיאולגיה הרדיקלית הזו באים גם ארגונים כמו "נשים בשחור", "קואליצית נשים לשלום", וההטפה נגד זוגיות הטרוסקסואלית המוצאת ביטוי למשל באמירה של אחת הפעילות: "זאת החלטה פוליטית לחיות עם מי שמסוגלת להיות חברה באמת, בלי משחקים של פטרונות ושובניזם, בלי דיכוי, בלי האטימות הזאת של הגברים".

השנאה הזו לגברים, לאבות, ולמוסד המשפחה בכלל מתגלית במלוא כיעורה בימים אלו בג'יהאד שמנהלת התנועה הפמיניסטית הרדיקלית כנגד הרפורמה של שרת המשפטים, ציפי ליבני, ליישום חלקי של מסקנות ועדת שניט, ונגד ההמלצות להמשיך לקיים את הקשר של הילדים עם שני ההורים באורח שיוויוני גם לאחר הגירושין. "גברים הם סחטנים", זועקות הפמיניסטיות הרדיקליות, ומוסיפות במקהלה דברי חרחור ריב בין המינים: "אימוץ המסקנות יביא לעוני של נשים" (כאילו שהמזונות מיועדים לנשים ולא לילדים.)

לא דרך הפגיעה בגברים

אין זה מקרה שאת המאבק הקולני הפמיניסטי הרדיקלי הזה מוביל מרכז רקמן לקידום מעמד האישה שבאוניברסיטת בר-אילן בראשות פרופ' רות הלפרין-קדרי. כבר מזמן טוענים בבר אילן שהלפרין קדרי מנצלת את עובדת היותה שומרת שבת כדי להטיל רפש בכל ערך ציוני, יהודי ומסורתי. כך למשל, הלפרין קדרי היתה המרצה היחידה בפקולטה למשפטים שחתמה על עצומת תמיכה בהחלטה של אוניברסיטת חיפה שלא להשמיע את ההמנון.

נייר עמדה של הפורום למען ארץ ישראל הפועל באוניברסיטה ‫קובע שהמרכז פועל לדה-לגיטימציה של דין תורה והממסד הרבני ו‫משתף פעולה עם אישים וארגונים פוסט-ציוניים המערערים על ‫הלגיטימציה של מדינת ישראל, וכי המרכז ‫משתף פעולה עם התנועה הרפורמית לשם חתירה תחת ההלכה היהודית ‫והשפעתה על הציבוריות הישראלית.

בדיקה של הקולות הפמיניסטיים הרדיקליים האחרים  הפועלים נגד ערכי השוויון והמשפחה מגלה תמונה דומה: כך למשל, ד"ר חנה ספרן היא אחת הפעילות המרכזיות בגוף הקיצוני המתהדר בשם "קואליציית נשים לשלום", וגם אסתר הרצוג, חנה בית הלחמי, ובילי מוסקונה-לרמן קנו להן שם של פעילות שמאל קיצוני.

מול אלו, ישנן גם פעילות נשית אחרת, ציונית, יהודית, שפויה. ישנן כל כך הרבה נשים אמוניות, לאומיות, יהודיות, שמאמינות שכבוד האישה ומעמדה לא יושג על ידי פגיעה בגברים ובמוסד המשפחה. נשים שלא רק מאמינות, אלא גם יודעות שגברים אינם אויב. את המחנה הלאומי הנשי מאחדת הידיעה שמשפחה היא ערך חשוב, ושניתוק אבות מילדיהם היא קודם כל פגיעה בילדים עצמם. את הנקודה הזו, את סבלם של התינוקות והילדים שכחו מתנגדות המשמורת המשותפת בהתמכרותן לזעם פמיניסטי ראדיקלי ועל כך נאמר כבר "מי שהיה שקוע בתלמודו עד כדי כך שלא שמע קול בכי של תינוק, תלמודו פגום" .

==

עו"ד תמר הרפז היא יו"ר פורום נשים ציוניות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השתיקה התמוהה של ארגוני הנשים…

אלי חזן

בין טרוריסטים ללוחמי חופש

אלי חזן

האם ח"כ ציפי חוטובלי כרתה ברית עם ארגוני הנשים השמאלנים

נסיך הגאות והשפל/מאת: תמר הר פז

אריק זיו ויזר

שומרת המשכורת

אלי חזן

השתיקה התמוהה של ארגוני הנשים…

אלי חזן
דילוג לתוכן