20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מדי אלוני

תיק אחד יותר מדי./ מאת:מדינה(מדי) אלוני

מדינה שלמה עקבה בחרדה אחרי גורלה של רוז היפה והקטנה, רוז עם העיניים הכחולות והחיוך העצוב, נכדתו של סב מפלצת ואם מתוסבכת חסרת כל רגש אימהי. הדבר היחיד שמזיז לה משהו זה כנראה הפעולות המיניות שהיא עושה כשילדים אסורים מתהווים בתוך רחמה האפל והמנוכר, כשהיחסים הם כמעט גילוי עריות. אין גבולות, אין קווים אדומים, אין איסורים הכל מותר ממש אבל ממש כמו בהמות.

רוויטל סוויד העו"ד היפה אם לארבעה ילדים מגינה על הבהמות האלה, איך אפשר? האם הכסף מעביר אותה על דעתה? הבנתי שעו"ד פליליסט מקבל הרבה כסף על כל תיק שהוא מייצג, זה מה שחשוב? הרי כבר בתחילת הפרשה היה כמעט ברור שהסב רצח את רוז, הוא הודה בזה וכבר אז הייתה צריכה לדעתי לא לייצג אותו , אם יש לגב' סוויד רגשות , אני במקומה הייתי עוזבת אותו לנפשו שיתמודד לבד וינמק בכלא עד סוף ימיו. אין , אין שום תירוץ שיכול להגן עליו ועל האם הפושעת (לפי המשטרה היא שותפה פעילה וידעה על הרצח) ושלא יבלבלו את המוח עם זה שכל עבריין חייב הגנה, למה ? מה יש להגן על זבל כזה עם עיני הרוצח? גם סיפור חייו הקשה לא מזכה אותו בשום נקודות זכות, עכשיו רוויטל סוויד עם עיני התכלת היפות מנסה להשיג עבורו עונש מופחת? אולי לא? אולי בכל זאת תזרוק לו את התיק בפרצוף ותגיד לו זה כבר תיק אחד יותר מדי בשבילי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מחטף מתנשא:מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

פורום הרצליה "מכה" שוב:מאת: אלוני מדינה (מדי)

אריק זיו ויזר

המפץ הנגדי ותשובה לוייזר: מאת:מדינה (מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

כן, או אנחנו או הם/מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

טיימינג, תיזמון /מאת :מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

ניצחון הטוקבקים./מאת:מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן