20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא לביא נגד הריסת ביתו של רסן רועי קליין זל

רס"ן רועי קליין הי"ד, סגן מפקד גדוד בגולני, הוא הלוחם המעוטר ביותר שנפל במלחמת לבנון השנייה, וסיפור נפילתו הפך לאחד מסיפורי הגבורה של צה"ל. קליין נפל כאשר זינק על רימון שהשליכו מחבלי חיזבאללה לעבר חייליו – ובכך הציל את מרבית לוחמי הכוח בג"ץ פסק, שבועיים לפני יום השנה למותו, שיש להרוס את ביתו שבישוב עלי בו גרים כעת אלמנתו עם 2 ילדיה. יש לציין שהבית נקנה כחוק ואיננו בנוי על שטח פלשתיני כלשהו אלא נמצא בתוך שיפוט הישוב עלי.
אך לא זו הבעיה היחידה!
לאחרונה התבטא ראש החוג ללימודי מזרח אסיה באוניברסיטה, פרופ' יורי פינס, בשמחה על הריסת ביתו תוך הוספת "פניני חכמה" וגידופים על תושבי יהודה ושומרון שרבים מהם לומדים באוניברסיטה המעסיקה את מר פינס: "אני מקווה שלא רק ביתו של הרס"ן ייחרב, אלא ההתנחלות כולה, ושהמתנחבלים יפוצו לכל הרוחות"
לכתבה:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/920/965.html?hp=0&loc=105&tmp=3327
תא לביא באוניברסיטה העברית, שעמידה בפני פוסט ציונות בקמפוס היא אחד מעמודי התווך שלו, החל להריץ עצומה נגד המרצה הסורר שעיקריה מובאים כאן. הצטרפו גם אתם לקריאתו וחיתמו על העצומה! אי אפשר לשבת בשקט לאור גילוייהם הגזעניים של ראשי האקדמיה בארץ. העצומה תועבר לחכי"ם, שרים ובפרט לשר החינוך ולכלי התקשורת
חיתמו על העצומה והסירו את החרפה!
http://www.atzuma.co.il/petition/talavi/1/

בנוסף, יש לציין לטובה את מעורבותו של חה"כ יריב לוין בנושא. לוין הגיש השבוע שאילתה בנושא הריסת ביתו של רס"ן רועי קליין הי"ד והנושא יידון בועדת חוץ ובטחון במהלך הפגרה בכנסת.
כולם מוזמנים לישיבה זו להפגנה ולהבעת תמיכה במשפחתו של רס"ן רועי קליין הי"ד. תאריך וזמן יפורסמו בהמשך.

לפרטים נוספים:

[email protected]



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המתנה של הליכוד

אלי חזן

עוז לביטן בקואליציה

אריק זיו ויזר

הצ"ח "חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה" עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר

הקמפוס מתחמם לקראת הבחירות /יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

אהבה במקום נכבה

אלי חזן

גלילי בדרך ז'בוטינסקי

אלי חזן
דילוג לתוכן