20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שלמה מדמון הציג את מועמדותו לראשות מזכירות הליכוד

ככל הנראה המעומדים ליו"ר מזכירות הליכוד הם השר ישראל כץ, ח"כ מירי רגב וחבר הליכוד שלמה מדמון

 

 

ועידת הליכוד תתקיים ב – 12 במרץ 2012. בין שאר התפקידים בהם ייצטרכו חברי הוועידה לבחור יהיה יו"ר מזכירות הליכוד.

שר התחבורה ישראל כץ הוא המועמד המוביל כרגע. השר כץ משמש גם כיום כיו"ר המזכירות. ח"כ מירי רגב הודיעה כי בכוונתה גם להתמודד על התפקיד ואין ספק כי מועמדותה תיצור אתגר עבור השר כץ. ואילו היום, הודיע חבר התנועה הותיק שלמה מדמון מכפר סבא כי בכוונתו להתמודד על התפקיד. מדמון שלח מכתב ובו נימק את הסיבות.

ליכודניק מביא את המכתב במלואו :

 

 

חברי מרכז יקרים!

אחד הלקחים שלמדנו מעצם הניסיון הרב שצברנו במשך פעילותינו בתנועה הינו צורך מתבקש מסיבות רבות שבראש חברי המרכז, כמו גם בראש המזכירות, יעמוד חבר שייבחר מתוך השטח ושאינו ממלא תפקיד ממלכתי (שר או סגן שר) ולמנוע כפל תפקידים ע"מ לייעל את פעילות מנהלת התנועה, הפעילות בסניפים ובקרב פעילי השטח.
מסיבה זו ראיתי לנכון לשאת בשליחות חשובה זו והחלטתי להתמודד על יו"ר המזכירות. הניסיון הרב שצברתי במשך פעילותי רבת השנים בתנועה כפעיל צעיר, דרך חבר מועצת צעירי הליכוד, חבר מרכז, חבר מזכירות הליכוד, יו"ר מועצת סניף כפר סבא ויו"ר סניף כפר סבא.
כמו כן במישור הציבורי – חבר מועצת העיר כפר סבא מטעם הליכוד, חבר דירקטוריון באגודה לתרבות הדיור ולאחר מכן יו"ר דירקטוריון של האגודה לתרבות הדיור.
חברי מרכז יקרים, פונה אני אליכם ומבקש את תמיכתכם והצבעתכם ע"מ לחולל שינוי חשוב ומבטיח לתנועה ולשרת אתכם בנאמנות כאיש שטח.

 

בכבוד רב,
שלמה מדמון
חבר מרכז וחבר מזכירות הליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מילה טובה לאלון מהמחשב/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

2500 או 1000?

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף ת"א יפו

אריק זיו ויזר

יוסי שלי – בעד ונגד מינויו

רשימת המועמדים בסניף נס ציונה

אריק זיו ויזר

דרישה לבקרה ידנית בהצבעה על שינוי החוקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן