20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

רשמים מכנס עם ח”כ אופיר אקוניס בסניף צפון מזרח תל-אביב

אתה יכול לבלות חיים שלמים בלחשוב שאתה יודע מה חושבים עלייך.ולטעות.

 

 

סניף צפון-מזרח של הליכוד. הצפון הישן של ת”א. כנס עם ח”כ אופיר אקוניס. סדר גודל של כמאה אנשים, הגיל הממוצע…אהיה עדין ואומר – צעירים כמו מדינת ישראל. מתמנגלים.

“מאיזה סניף אתם?”

“אנחנו… מגאווה בליכוד”

“מה זה גאווה בליכוד?”

חשש קל…ואז

“קבוצה חדשה של ליכודניקים שהם גם בני הקהילה הגאה, הומואים ולסביות, שהתאגדו לקבוצה כדי לקדם שוויון זכויות לקהילה”

ציפיה לשתיקה מנומסת וללחשושים מחויכים מאחורי הגב

“איזה כיף שבאתם! כל הכבוד! כל הזמן חשבנו שהחבר’ה נמצאים רק במערך (מערך…) ובשמאל. איך אנחנו גאים שאתם איתנו, אנחנו מאוד מעריכים את זה. עלו והצליחו – אנחנו נצביע בשבילכם!”

 

הלב מתרחב, חיוכים, לחיצות ידיים חמות. ח”כ אופיר אקוניס מגיע. חיבוקים, לחיצות ידיים. אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד יש לאופיר. “אני לא יודע אם אתם מכירים, אבל יש איתנו בקהל כמה חברים מקבוצה חדשה שקמה בליכוד – גאווה בליכוד. אני רוצה לברך אותם על הפעילות החשובה שהם עושים, הם באמת חבר’ה נפלאים. בימים האחרונים אני שומע אמירות של חברי כנסת שמעידות על בורות, ואני מגנה את האמירות הללו. הקבוצה הזו מבורכת בליכוד וחשוב שימשיכו לפעול ולהצליח”.

(מישהי מהקהל) “אני לא מבינה למה צריכה להיות קבוצה כזו בליכוד. למה שלא יקימו קבוצת ירוקי העיניים?”

רחש בקהל (חשש שמא מישהו יתחיל במחיאות כפיים וכולם ימחאו כפיים לדבריה). ח”כ אקוניס מסביר, מפרט. היא נותרה יחידה בדעתה. בשלב השאלות, דני כ”ץ, אדם שהוא גם מדור המייסדים של הליכוד, גם חבר ותיק במרכז הליכוד וגם חבר אמיץ ויקר מאין כמותו, קם ואומר את דבריו, ולפני סיום מוסיף– “ובקשר לקול שנשמע פה מקודם, תפתחו את הראש, החבר’ה האלה (מפרט את שמותינו ומרעיף שבחים) הם חבר’ה נפלאים, ליכודניקים אמיתיים והם יביאו לנו אלפי מתפקדים ויכניסו חיים למפלגה – תלמדו לאהוב את השונה!” מחיאות כפיים. אהבה וחום מכל עבר. לא הייתי מאמין. ואח”כ, כמובן, שוב – לחיצות ידיים, היכרות, ברכות לבביות – אבל באמת – מכל הלב. עוד כנס ליכודי אחד מיני רבים עבר, ועוד אנשים למדו לאהוב את השונה.

והחיים נמשכים, אורי אריאל. והם לא כל כך אומללים, אנסטסיה. לפרקים, הם ממש, אבל ממש, ורודים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ברקת נטש את ספרא

אריק זיו ויזר

הספד ליוסף שטרית

אריק זיו ויזר

עו”ד אריאל בולשטיין,פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להורות על פתיחת חקירה בעניין מבצע איסוף והתרמת כספים, שנערך ע”י התנועה האיסלאמית

אריק זיו ויזר

שוקי אוחנה מכנס חברים לכבד את פועלו של שר התחבורה מר ישראל כץ

אלי חזן

סניף כרמיאל אירח את פיניאן ואלקין

אריק זיו ויזר

דנון עדיף כיו”ר סיעה ליכודניק שורשי / מאת: אבי כץ

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן