20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

רגב מזהירה: “תהיה כאן רעידת אדמה חברתית – יקומו כאן ערי אוהלים”

אמש נערך כנס של המחנה החברתי בליכוד אותו מובילה ונושאת את דגלו חברת הכנסת מירי רגב. רגב יוזמת בפעם השלישית את הכנס של המחנה החברתי בליכוד. בכנס השתתפו, ראשי רשויות ומועצות צעירים, סטודנטים ונשים מובילות ,מהעדה הדרוזית ראשי סניפים פעילים ופעילות חברתיות.

 

 

 

ח”כ מירי רגב אמרה: “העובדה שנמצאים כאן כל המכובדים מעידה על”איחוד כוחות למען פעילות לאומית וחברתית ולקראת המאבקים הפוליטיים הקרובים בבחירות הבאות. דווקא עכשיו לקראת חג הפסח, חג החירות , אנו מבקשים לא לשכוח את היציאה מעבדות לחרות , משפחות רבות משתוקקות לסיוע כדי להגיע לליל הסדר ולחגוג את הפסח עם יקיריהם כשהם מסובים סביב שולחן”.

 

המחאה החברתית היא לא סיסמא אלא הקיום אמרה רגב בכנס , הבית , הלחם והפרנסה  היא האחריות שלנו.תהיה כאן רעידת אדמה חברתית , המוני מעמד הביניים, חלשים ועניים , אימהות חד הוריות , כולם ייצאו לרחובות”, .

 

אנשי המחאה שנעלמו מהמפה ,לא ייצגו את מעמד הביניים ואת החלשים , ולכן הם החטיאו את המטרה ואיבדו את האמון,  הם הביאו להצהרות ולסיסמאות ולעוד וועדה מיותרת.

המאבק אינו רק על הקוטג’ , המאבק הוא על כל מוצרי היסוד והמזון, מחירם גבוה יותר מכל המדינות המפותחות והשכר הוא מהנמוכים ביותר , זהו עושק של האדם העובד , יש לרסן ולפקח על מוצרי היסוד והמזון.

 

“אסור לנו להתרשם מהכבישים המלאים ומהקניונים העמוסים ,אסור שאלה יבלבלו ויטעו אותנו , 2 מיליון נפש חיים מתחת לקו העוני עוד ועוד אזרחים ממעמד הביניים מוצאים עצמם חוצים את קו העוני.

שני בני הזוג עובדים ומתקשים לעמוד בתשלומים שוטפים בריאות חינוך ומוצרי מזון ובלי להזכיר את מחיר הדלק והחשמל”.

 

ח”כ רגב קראה בנאומה לראש הממשלה :אני פונה אליך ראש הממשלה ומבקשת מימך להתערב בנושאים הפנים חברתיים, אנחנו חייבים לרדת אל העם .

ביטחונה וחוסנה של מדינת ישראל תלוי גם בחוסנה הפנימי והכלכלי , אנא הקשב לרחשי הציבור . חברה בריאה וצודקת היא ערובה ליציבותינו ומנגד , עוני , תסכול וכעס , מביא למהומות , כי אין להם מה להפסיד. אני קוראת לראש הממשלה להתערב לקראת ערב חג הפסח ולהורות לאוצר על הורדת מחיר החשמל והדלק.

 

עוד הוסיפה ח”כ רגב: אמשיך להיאבק בשביל הצדק החברתי ,אמשיך להשמיע את הקול הזועק של אזרחים שאין להם בעצמם את היכולת להיאבק למען חרותם הכלכלית , בזה אני לא אתפשר . אני רוצה חרות אמיתית לאנשים ששלחו אותנו לכנסת , אנשים שנתנו לנו את קולם אבל גם את ליבם , והבקשה שלהם מאיתנו היא רק צדק חברתי. והם צודקים.

 

רגב קידמה ויזמה חוקים בכנסת  ויוזמות חברתיות , שדרשו הרבה אומץ ונראו לעתים חסרי סיכוי להצלחה כמו ביטול המעמ על פירות וירקות, ביטול עלייה נוספת של מחירי המים, פיקוח על מחירי המים, מתן שכר דירה ריאלי לזכאים והורדת מחיר הדלק .

 

המאבקים החברתיים שהובילה ח”כ מירי רגב בכנסת ובציבור החדירו לתודעה הציבורית

שהנושאים החברתיים הם הלב והחיים של המדינה ואזרחיה. רגב הכריזה על הקמת שדולה לפיקוח על יוקר המחיה בכנסת , וזאת על מנת למנוע עליית מחירים מתמדת .

ראש הממשלה נתניהו, גם עתה יצר את התשתית הכלכלית בין הטובות בעולם, ובכך הביא נתניהו  לכלכלה יציבה, לצמיחה ולצמצום האבטלה. זוהי ההזדמנות שלנו שהצמיחה תחלחל לכל אזרח ואזרחית ולא נחזור על שגיאות העבר.

 

המחאה שהייתה בקיץ האחרון  במהותה היא מחאה צודקת. הזעם שמופנה עתה כלפי הליכוד הוא זעם מובן. רוב אזרחי המדינה, מעמד הביניים והחלשים, שמשלמים מסים, משרתים בצבא, משרתים במילואים, שני בני הזוג עובדים, אינם יכולים לגמור את החודש. יוקר המחייה כבד, המסים הם נטל כבד. מעמד הביניים לא יכול להיות יותר הפרה הנחלבת של הממשלות.

על המחאה הזו הובלה על ידי גורמים פוליטיים, בעיקר מהשמאל, שקוראים להפלת הליכוד וראש הממשלה.  הליכוד היא מפלגה לאומית וחברתית ונסלול את הדרך לטפל ולתת מענה אמיתי לבעיות החברתיות. ח”כ רגב: “הכוח של המפגש הזה טמון בעוצמת החברים שיושבים כאן היום והכוח שטמון בכל אחד לחוד וביחד.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נאום הבכורה של אופיר אקוניס(ליכוד) 4/3/09

מחקר: מחיר הדלק בישראל גבוה ב-30% מהממוצע האירופי

אריק זיו ויזר

ח”כ דנון מעמיד את הדרכון הדיפלומטי של טיבי בסכנה

אריק זיו ויזר

ח”כ דני דנון מציע הליך חדש לבחירת רמטכ”ל

אריק זיו ויזר

בשורה להורים חד הוריים לומדים

אריק זיו ויזר

אלקין: מתחייב לעזור לעקורי גוש קטיף בחקיקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן