18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

רגב לוחמת על מחירי הדירות

עימות בועדת הכספים : ח"כ ציון פיניאן מבקש להדיח את ח"כ רגב על רקע עיקשותה להתמודד באופן ראוי עם עליית מחירי הדירות המטורפת. בעקבות כך קיימה רגב ראיון בלעדי לאתר "ליכודניק"

 

 

לבאים לדיון שנערך הבוקר בועדת הכספים נגלה מחזה סוער שעה ששר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס (ש"ס) הציג את תקציב הבינוי והשיכון. הוא הודה כי ישנה בעיה אמיתית במחירי הדירות אך טען כי "ביישובים באיזורי עדיפות קיים מלאי קרקעות בהן ניתן לבנות עשרות אלפי יחידות דיור". אחת מהדוגמאות אליהן היה ניתן להתייחס היא שכונת ה"אגמים" באשקלון. או אז התקוממה ח"כ מירי רגב נגד הנתונים המוטעים והמטעים לדבריה ואמרה : "המכרז בשכונת האגמים באשקלון פורסם כשכונה חרדית, אך היא לא מתאימה להיות שכונה חרדית. אין מצב שיש דירות שלא קונים אותן. הדיון הוא מאוד פשוט: אין דירות, כי הכל תקוע. האוצר לא רוצה לפתור את הבעיה של הקרקעות, הוא רוצה להמשיך להרוויח על הקרקעות". אטיאס ענה לה ואמר כי "המכרז של 130 יחידות דיור בשכונת האגמים באשקלון, לא תוכנן לחרדים. שמנו מכרז. נכון שראש העיר הודיע שהוא לא ייתן היתרי בניה לחרדים. הוא צריך להסביר את זה. פשוט אף אחד לא לקח את זה".

 

דומה כי ח"כ רגב לא הסתמכה על נתונים שגויים שכן תוך כדי הדיון היא ביצעה שאילתא לראש עיריית אשקלון שנתן לה נתונים הסותרים את דברי שר השיכון.

 

הדיון הופרע שוב ושוב לאור קריאות הביניים השונות. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הפסיק את הדיון ולאחר חידושו ביקש להוציא את ח"כ רגב מהישיבה לאור מחאותיה הרמות.

 

בעקבות כך על פי דיווחים שונים בתקשורת פנה מרכז הליכוד בועדת הכספים ח"כ ציון פיניאן ללשכת ראש הממשלה במטרה ליצור הרכב אנושי שונה שירכיב אותה. הוא גרס כי אי אפשר לנהל את הועדה בצורה כזאת וכי ההבדלים בין הקואליציה לאופוזיציה הולכים ומיטשטשים.

 

בראיון בלעדי לליכודניק אומרת ח"כ רגב כי היא מקווה שהידיעה על כוונתו של פיניאן היא לא נכונה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הכנסת בניו זילנד: שגרירות ישראל נפתחה מחדש

אריק זיו ויזר

ח"כ כרמל שאמה מבקש לקיים כינוס דחוף של ועדת הכלכלה בעקבות השביתה בנתב"ג

אריק זיו ויזר

אושר לקריאה ראשונה: משקל הדוגמניות יוגבל

אריק זיו ויזר

ח"כ כרמל שאמה :בתגובה לפשרה שהושגה בעניין חוק ממ"י

אריק זיו ויזר

דנון קוטע אלכוהול

אלי חזן

ריבלין:גורלו של שליט מבטא את המצב הבלתי אפשרי שישראל נתונה בו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן