19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

קדאפי עמד להכריז על הכרתו במדינת ישראל

יו”ר הכנסת הפתיע אמש כשדיווח כי מועמר קדאפי עמד להכיר במדינת ישראל. לדברוי קדאפי היה מעורה אף בשובו של שליט

 

 

 

אמש התקיים כנס של הליכוד במושב זיתן לכבוד הקהילה הלובית החיה במדינת ישראל. איוב קרא, סגן שר בממשלת נתניהו לשעבר ומתמודד כיום על מקום ברשימת “הליכוד” לכנסת ה-20 הפתיע את משתתפי הכנס וגילה ששליט לוב לשעבר, קדאפי, היה אמור בשלהי כהונתו לחדש את הקשרים הדיפלומטים עם מדינת ישראל. 

 

איוב קרא אמר בכנס : “זו העת להזכיר ששליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי, שהלך לעולמו, עמד לקשור קשרים דיפלומטים עם מדינת ישראל ואף לבקר בה. שני יהודים שחיו בלוב היו אלה שניהלו עמו מו”מ מתקדם כדי שייצא במסיבת עיתונאים ובה יכריז על הכרתו במדינת ישראל ורצונו בקשרים דיפלומטים עמה. זו הפעם הראשונה שאני מגלה את הסוד הזה בציבור וזו כדי שהציבור יבין שישנן עוד מדינות בעולם הערבי שממתינות לרגע המתאים כדי לקשור יחסים דיפלומטים עם מדינת ישראל. 

 

השמאל בארץ מעכיר את האווירה באופן קבוע וטוען שממשלת בנימין נתניהו אינה רוצה בשלום ולכן מדינות ערב המתונות אינן רוצות ביחסים דיפלומטים עמה. אין שקר גדול מזה. אני ידוע כאיש ימין ויש לי קשרים אישיים עם בכירים בסוריה, ירדן, בחריין, תורכיה וקטאר. אנשי השמאל גורסים כל העת שממשלת ישראל בראשותו של בנימין נתניהו מכשילה כל יוזמת שלום של הארצות הערביות ואין שקר גדול מזה. אני אומר לכם כאן הערב במושב זיתן שעמדנו להיות בקשרים דיפלומטים עם מועמר קדאפי שלא היה אנטישמי ואף היה שותף סמוי לשובו של גלעד שליט הביתה, לביתו שבמצפה הילה. אני מאמין שהממשלה הבאה בראשות הליכוד תבסס את קשריה עם מדינות ערב המתונות ונראה הפתעות בהקשר זה”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא, אני לא יכול “להשתנות”

אריק זיו ויזר

מכה לסער : דגן נייטרלי

ליכודניק

נפתח מטה הבחירות בדלית אל כרמל

אריק זיו ויזר

ליכודניק ממליץ על אסתר לוצאטו למשורייני נתניהו

אריק זיו ויזר

הקבוצה החרדית חוזרת להשפיע בליכוד, ובגדול.

אריק זיו ויזר

סיעת הליכוד בושה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן