20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

צעירי הליכוד בשפלה : ממשיכים לעבוד כמו לאחר הבחירות ב-2015

לפני 4 שנים פרסם ליכודניק כתבה על צעירי הליכוד בשפלה בראשות דניאל הרמן. הזמן חלף והמספר שלהם עולה. הסיבה לכך : דניאל לא מפסיק לפקוד

בבחירות האחרונות נדהמו מספר ליכודניקים לראות שרים וחברי כנסת ניגשים לדמות אלמונית יחסי, דניאל הרמן מנס ציונה, מחבקים אותו ומבקשים מממנו שהקבוצה שלו תצביע להם. היו להם את כל הסיבות האלקטורליות לשם כך.

הרמן הקים את צעירי הליכוד כח בשפלה ופקד לא מעט. עכשיו נערכים בקבוצתו לגיוס המוני נוסף. המוטו הרווח שם הוא : "אצלנו שהפריימריז נגמרים, העבודה מתחילה ובה אנו נערכים למערכה הבאה".
דניאל יצא מסופק מהבחירות האחרונות אבל הוא ביקש לומר :
"אני מאחל בשם כל הקבוצה הצלחה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולכל מפלגת הליכוד בבחירות הקרובות. זוהי מערכה חשובה וקשה, ובטוח שנצליח !"
אתם ממשיכים לפקוד?
"הקבוצה ממשיכה לפקוד אנשים ובכך להגדיל את השפעתה וכוחה בתנועה. במקביל, יש לנו מספר רעיונות חדשים אשר על הפרק במטרה להגדיל את כמות המתפקדים".
על איזה מספרים מדובר?
"כיום, הקבוצה מונה f – 200 אנשים אשר קיבלו זכות הצבעה הפריימריז שהיו והמטרה שלנו להגדיל בפי 2 את הכמות במטרה להשפיע כמה שיותר".
מה היעד?
"הצבתי לעצמי מטרה שהקבוצה שלי תשפיע כמה שיותר בבחירות לוועידה שיתקיימו בסוף שנת 2020 ולאחר מכן על הרשימה בבחירות הבאות".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוקר בנתיב ילדי תימן האבודים

ניסים עוג'ר

אקוניס וקורן מגיעים לירוחם להדליק נר

עינר אביב

אשמת הימין : בחזרה לאסון של 92

דודו חיים

מזל טוף לעו"ד סוזי עוזסיני ארניה

אריק זיו

יו"ר האופוזיציה בערד : חבר מרכז הליכוד

דניאל נחמיה

חג שמח לחברינו המוסלמים מאורי בורובסקי

דילוג לתוכן