20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

"פייגלין בספסלים האחוריים"

בעימות בין התאים הגאים במפלגות השונות שהתקיים אמש (ד') במועדון האוויטה בתל-אביב התלהטו הרוחות כשאחד הנוכחים טען נגד קבוצת "גאווה בליכוד”, שהפכה בתום שנה להקמתה לגדולה מבין התאים הגאים, על הימצאותו של משה פייגלין ברשימת המפלגה לכנסת. יו"ר  הקבוצה הגאה בליכוד, ד"ר אוון כהן, ענה בתגובה שמיקומו הנמוך של פייגלין מדבר בעד עצמו.

 

בנוגע לשאלות  ששאל מנחה הערב, דני זאק, עיתונאי באתר מאקו, את המתמודדים  בנוגע לתחום המדיני הבהיר יו"ר גאווה בליכוד שאין קשר בין שוויון להט"בי לאג'נדה מדינית שעיקרה ויתורים ביהודה ושומרון או משא ומתן עם טרוריסטים. “מי ששמאלני שלא יצביע ליכוד. מי שלאומי- ציוני שיצביע לליכוד ויעזור לקבוצה לקדם את נושא השוויון הלהט"בי בתוך המפלגה שבדרכה הוא מאמין”, אמר.

"פייגלין הוא רק אחד, ונמצא בספסלים האחוריים, בעוד כשבראש הרשימה נמצא ידיד הקהילה גדעון סער יחד עם תומכים נוספים של הקהילה במקומות  ריאליים כגון בוגי יעלון, גלעד ארדן, לימור לבנת, מירי רגב, ח”כ גילה גמליאל, ח"כ כרמל שאמה, וישנם עוד רבים –  וכולם  לאומיים, ציונים וליברלים. לשמאל אין מונופול על שוויון זכויות לקהילה הגאה ובוודאי שלא על ליברליזם". הוא הוסיף ש" הומופובים ניתן למצוא בכל הרשימות”, ברומזו  לשאלות שעלו בנוגע לעמדותיו של מועמד מר"צ לכנסת הממוקם במקום החמישי ב ברשימה, עיסאוי פריג',  בהקשר ליחסו  לקהילה הגאה.   



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסתדרות העובדים הלאומית בסימן כחלון וכץ

אלי חזן

ליכודניק מרכין את ראשו בשל מותו של אפי נחמיה

דניאל נחמיה

השר גדעון סער, ח"כ דני דנון, צעירי הליכוד וחניכי בית"ר עלו לתל חי

אריק זיו ויזר

פרשת השבוע – פרשת וישב

אריק זיו ויזר

7 שנים למותו של שמיר

דודו חיים

נאבקים ב-BDS: יו"ר 'חזון לאומי' אריאל קלנר במפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

אריאל אילוז
דילוג לתוכן