20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

פורום דרור בליכוד: “יש לבטל את המנהל האזרחי”

פורום דרור בליכוד ערך בסוף שבוע שעבר (ה’) כנס הסברה בנושא מדיניות החוץ של ישראל, בהשתתפות סגנית שר החוץ ח”כ ציפי חוטובלי. האירוע נערך במצודת זאב בתל אביב, ביוזמת ראשי פורום דרור: יו”ר נשיאות ועידת צעירי הליכוד, אריאל קלנר ויו”ר הליברלים במפלגה אמיר וייטמן, ובו נטלו חלק מעל-150 משתתפים חברי הפורום, ראשי סניפים ופעילים מרכזיים.

לאחר שניתנה הבמה לפעילים השונים, נשא דברים יו”ר הליברלים בליכוד אמיר וייטמן, ממייסדי הפורום, שהודה לכל המשתתפים באירוע, וקרא לביטול המצב האבסורדי שהמנהל האזרחי מנהל את חיי היהודים ביהודה ושומרון. “אזרחי ישראל המתגוררים ביו”ש הם גם בני אדם והם זכאים לקבל את כל השירותים באופן ישיר ממשרדי הממשלה ולא דרך הצבא” אמר וייטמן.

 

יו”ר נשיאות ועידת צעירי הליכוד, אריאל קלנר, ממייסדי הפורום, אמר בדבריו כי “מי שחושב שאם נראה לעולם כמה אנחנו מסכנים אזי העולם ישנה את יחסו אלינו – כדאי לו שיקרא את ההיסטוריה שלנו שוב. אם מישהו חושב שהעולם מתרגש מ 6 היתומים של דפנה מאיר הי”ד, או 4 היתומים של בני הזוג הנקין הי”ד, או מיותם בן השנה שנשאר ללא רגל, לשאר ימי חייו או מכל אחד או אחת מאחינו ואחיותינו, שנטבחו ע”י בני דת האהבה וה’סלאם’, שיחשוב שוב”.
“לצערי, אפילו בקרבנו, אנשי תקשורת בכירים, משווים בין האימהות של הג’יהאדיסטים לאימהות של חיילי צה”ל. אז מה לנו כי נלין על הצביעות של האו”ם”.
לדברי קלנר יש רק דרך אחת להגן על האינטרסים של ישראל. “עוצמה. כי כוח ועוצמה כולם יודעים לכבד ולהעריך. עוצמה צבאית, עוצמה כלכלית והכי הכי חשוב – עוצמה מוסרית. בטחון בצדקת הדרך”.
 

סגנית שר החוץ, ח”כ ציפי חוטובלי, אשר נשאה את הנאום המרכזי באירוע אמרה כי “בזמן שהעולם מתמודד עם תופעת האסלאם ואירופה עם משבר הפליטים, מדינת ישראל מוכיחה ניסיון רב, שלא לשמחתנו, בתחום הטרור. המגמות העולמיות הופכות את הסכסוך שלנו לכזה שפחות ופחות מעסיק את הקהילייה הבינלאומית”. לדבריה, ישראל מהווה דוגמה לפתרון בהתמודדות עם האתגרים החדשים ומכאן גם הבריתות החדשות שנרקמות באזור.  
עוד הוסיפה ח”כ חוטובלי כי הנרטיב שמנהל את כל התפיסה הבינלאומית הוא באופן אוטומטי של ה”חלש הוא הצודק”. הצדק לא מעניין את העולם במובן הזה. 
ביחס לדברי הרמטכ”ל גדי איזנקוט ציינה סגנית השר כי “הם נאמרו מתוך כוונות טובות אך הפרשנות שלהם יכולה להוות בעיה בזירה הבינלאומית. “אין צבא מוסרי כמו צה”ל ואין יד קלה על ההדק ולכן אין גם מקום לתאר זאת כאילו זו המציאות”. בתום דבריה קראה ח”כ חוטובלי לצעירים שנכחו בכנס, להצטרף לקורסי הצוערים של משרד החוץ, במטרה להשפיע על העולם.

רקע על פורום ‘דרור בליכוד’
פורום ‘דרור בליכוד’ הוקם על ידי ממשיכי מחנה פייגלין, בראשות יו”ר ועידת צעירי הליכוד אריאל קלנר, מייסד ויו”ר ‘חזון לאומי’ – המרכז למנהיגות ציונית, ויו”ר הליברלים בליכוד אמיר וייטמן.
הפורום מאגד תחתיו כ- 4000 מתפקדי ליכוד וכ- 180 חברי מרכז. הפועלים במטרה לקדם את ערכי היהדות בציבוריות הישראלית
. תמהיל הפורום כולל קבוצה מגוונת של אנשי אקדמיה פרופסורים, דוקטורים, אנשי תורה ואנשי מעשה, חילוניים ודתיים, צעירים ומבוגרים, מכל רחבי הארץ ובמיוחד מחיפה, ירושלים, גוש דן ויהודה ושומרון.
הפורום דוגל במדיניות יהודית-לאומית, בהתיישבות בכל מרחבי הארץ, בשלמות הארץ ועקרונות ליברלים בכלכלה ובחברה
.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טובה מעוז בשירות ניצולי השואה

אריק זיו ויזר

מחיר בגידת המתנחלים

מפלגה בסימן זוגיות

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

הלך לעולמו קקטוס ז”ל

אריק זיו ויזר

איוב קרא: “האוצר והרווחה יישארו אצל הליכוד”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן