26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

פוקדים צעירים לליכוד בנס ציונה

בכנס בהשתתפות צעירים וותיקים בנס ציונה עם אופיר אקוניס ואלי חזן נרשמה התפקדות נוספת לתנועה. האחראי ליוזמה : דניאל הרמן

לכנס בהשתתפות אופיר אקוניס – שר המדע, אלי חזן – מנהל אגף הסברה של הליכוד ויוסי שבו – ראש עיריית נס ציונה הגיעו אין ספור צעירים וותיקים לשמוע יותר על הליכוד, הישגיו ודרכו. הכנס הוא פרי יוזמה של צעיר מקומי בולט בשם דניאל הרמן שהחליט לעשות מעשה ולשנות את פניו של הליכוד בנס ציונה. הרמן פוקד מזה כמה שנים בשקט צעירים אל הליכוד מתוך מטרה ליצור מעבר בין דורי מדורג. אתמול התפקדו עוד עשרות שיקבלו את זכות ההצבעה בליכוד בעוד 16 חודשים. 

חזן פירט בכנס את הישגי הליכוד ומדוע חשוב להתפקד ולהשפיע. אקוניס הדגיש בדבריו את הדרך הארוכה שעשה הליכוד בראשות נתניהו מהאופוזיציה ועד לשלטון ומדוע יש שלמר זאת. כולם הסכימו כי הפעילות של שר התחבורה ישראל כץ היא הפעילות הבולטת של הליכוד וזאת משום שבין השאר היא הנראית ביותר.

ראש העירייה יוסי שבו הצהיר שהוא עומד לפנות את הבמה לקראת הבחירות הבאות לאחר 25 שנים כראש העיר. 

לכנס מסוג שכזה יש חשיבות רבה מאוד משום שהוא מזיז את מטוטלת הגילאים של הליכוד ממפלגה מבוגרת למפלגה משולבת.  הרמן מציב את עצמו להנהגה העירונית לקראת הבחירות ומקיים בדיוק את מה שראש העיר מייחל לו. מה גם שסבו היה ראש העיר לפני שבו וזאת עשויה להיות סגירת מעגל. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד מתחברים אל הפריפריה

אריק זיו ויזר

נגמר ה"פריימריז" נגמר ה"ביחד"

אריק זיו ויזר

צעירים לוקחים אחריות עלו להר הבית

אלי חזן

תגובתה של הודיה שחר

אריק זיו ויזר

מפגש הצעירים עם בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

הצ"ח "חופש ההתאגדות והביטוי במוסדות להשכלה גבוהה" עברה בקריאה ראשונה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן