32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

עושה היסטוריה בפרשת ילדי תימן החטופים

יו"ר השדולה למען חקר האמת בפרשת ילדי תימן החטופים, חברת הכנסת נורית קורן: "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שראש ממשלה מביע הזדהות ותומך בהסרת החיסיון על הפרשה, אני גאה להיות זו שמובילה את המאבק לחשיפת האמת, לא ארפה עד שהאמת תצא לאור והמשפחות ידעו מה עלה בגורל יקיריהן"


בכנס שהתקיים ביום שלישי 21.06.16 במשכן הכנסת בנוכחות מאות משתתפים – שרים, חברי כנסת, ראשי רשויות, רבנים, אנשי רוח, אמנים ויוצרים פתחה חברת הכנסת קורן באופן רשמי את השדולה למען חקר האמת בפרשת ילדי תימן החטופים.

ראש הממשלה התייחס היום לאירוע פתיחת השדולה למען חקר האמת בפרשת ילדי תימן החטופים : "אני רוצה לברך את חברת הכנסת נורית קורן ואת חברי השדולה, אתם עושים דבר חשוב. הנושא של ילדי תימן זה פצע פעור שממשיך לדמם אצל משפחות רבות שאינן יודעות מה קרה לתינוקות ולילדים שנעלמו, הגיע הזמן לדעת מה קרה ולעשות כאן סדר, לכן השדולה הזו חשובה"

ח"כ נורית קורן אמרה באירוע: "אני מבטיחה מעל במה זו, כי אשקיע את כל מרצי וכוחי לקדם את הסרת החיסיון בכל דרך שאוכל ולא אשקוט עד אשר תצא האמת לאור"

במהלך האירוע התייחסה חברת הכנסת קורן לפרויקט הנצחת המעברות אותו היא מובילה ואמרה: "קיים קשר הדוק בין פרשת ילדי תימן החטופים לעובדה שעד היום לא הונצחה מורשת המעברות. סיפורם של החלוצים שהגיעו מתימן, מרוקו, עיראק ושאר מדינות ערב – טרם סופר. התרומה לתקומתה, בנייתה, התפתחותה ושגשוגה של מדינת ישראל – בתשתיות, סלילת כבישים, הנחת מסילות ברזל, התיישבות וחקלאות – אלו ועוד נעלמו מן העין. יש לנו חוב מוסרי לדור שאינו מכיר את שורשיו, חוב היסטורי ומוסרי לאנשי המעברות שחיו ומתו להגשמת החזון הציוני ולהקמת מדינת ישראל"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ אופיר אקוניס: " התנהלות הבנקים בעניין תיאום העמלות- שערורייה.

אריק זיו ויזר

ריבלין בעקבות פרץ : "יש לקבוע קוד התנהגות חדש"

אלי חזן

עוצמה נשית: ח"כ שרן השכל מגיבה ליאיר לפיד

Gilad Trugbild

גלעד ארדן: "הבחירות הן בין שתי תפיסות"

אריק זיו ויזר

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה: סנקציות למחרימי ישראל

"ירושלים איננה מקבלת את המקום הראוי לה ברמה הלאומית"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן